کد خبر: 156122 - تاریخ: یکشنبه، 10 دسامبر 2017 - 08:30

نماینده مردم رودبار:

لزوم جلوگیری از ریخت‌وپاش‌ها در نظام بودجه‌بندی کشور/ نیازمندی‌های روزانه مردم در تصویب برنامه‌وبودجه توجه شود

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی به لزوم جلوگیری از ریخت‌وپاش‌ها در نظام بودجه‌بندی کشور تاکید کرد و گفت: باید به نیازمندی‌های روزانه مردم در تصویب برنامه‌وبودجه کشور توجه شود.

به گزارش خوبان ،منوچهر جمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار با محدود برشمردن اعتبارات در کشور اظهار کرد: متأسفانه پروژه‌های نیمه‌کاره فراوانی در سطح کشور داریم که هنوز به اتمام نرسیده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه باید اولویت‌بندی در تدوین برنامه‌وبودجه لحاظ شود، افزود: باید مقداری دقت داشته باشیم تا اولویت‌هایی که برای کشور در نظر گرفته‌شده و به‌حق نیز هستند رعایت شود و از عمر پروژه‌ها بیش‌ازپیش نگذرد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شوری اسلامی بابیان اینکه باید از بودجه کشور هدفمند و به‌جا استفاده شود، گفت: نباید ثبت هزینه‌های غیرضروری و ریخت پاش در بودجه داشته باشیم.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید در بودجه‌بندی به ضروریات جامعه توجه کرد، افزود: باید اهتمام ویژه داشت تا اموراتی که همواره بازندگی روزانه مردم ارتباط مستقیم دارد و از نیازمندی‌های مردم محسوب می‌شوند، در بودجه‌بندی دقت کافی و لازم شود.

جمالی با اذعان به اینکه نباید تصور کرد که اعتباری کلان در دست داریم و می‌توانیم هر کاری که خواستیم در کشور انجام بدهیم، تصریح کرد: باید بااحتیاط کامل، دقت و اولویت‌بندی برای بودجه‌بندی کشور آماده‌باشیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه اعتبار تخصیص‌یافته در هر پروژه باید هدفمند و به‌جا استفاده شود، افزود: نباید در کشور با ریخت‌وپاش کردن اعتبارات در آینده به نقیصه‌ها دست‌وپنجه نرم کنیم و کشور را به عقب برانیم.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads