کد خبر: 156023 - تاریخ: جمعه، 8 دسامبر 2017 - 23:42

از طریق شبکه یک به روی آنتن رفت ؛

حضور بانوی هنرمند خمامی در سریال «تاریکی شب، روشنایی روز»

بانوی هنرمند خمامی در سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» که از امشب از طریق شبکه یک به روی آنتن رفت به ایفای نقش می پردازد.

به گزارش خوبان؛ سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل که در مرکز سیما فیلم تولید شده است و از امشب روی آنتن شبک یک سیما رفت.

فرهاد قائمیان در نقش بهنام طریقت خیر مدرسه‌ساز، مائده طهماسبی اکرم، بهرام ابراهیمی‌ محمد، بهاران بنی‌احمدی فرشته و… در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

از دیگر بازیگران تاریکی شب،‌ روشنایی روز می‌توان به فرهاد قائمیان،‌ سام کبودوند، سیدمهرداد ضیایی، فرزین صابونی، احسان امانی، مائده طهماسبی، بهاران بنی‌احمدی، بهرام ابراهیمی، روزبه حصاری، مهرداد ضیایی، ناصر ممدوح، پرویز پورحسینی ، امیرحسین مدرس و فهیمه مومنی «بازیگر خمامی» اشاره کرد.

داستان این سریال در دو برهه زمانی گذشته و حال اتفاق می‌افتد. این سریال داستان زندگی بهنام طریقت است که جریان روزمره حیاتش از مدار عادی خارج می‌شود. او مجبور است جواب چرایی مشکلات امروزش را در گذشته پیدا کند. بیش از 70 درصد از قصه در زمان حال روایت می‌شود و 30 درصد از ماجرا در گذشته رخ می‌دهد. بهنام طریقت به همراه همسرش در گذشته دانشجوی پزشکی بودند که فعالیت سیاسی هم داشتند.

انتهای پیام/1115


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads