کد خبر: 155762 - تاریخ: سه‌شنبه، 5 دسامبر 2017 - 12:32

ناو موشک‌انداز “سپر” نماد ارتش ایران در ایجاد صلح و دوستی در دریای خزر است

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به قابلیت‌های ناو موشک انداز “سپر” گفت: ناو “سپر” نماد ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای ایجاد صلح و دوستی در دریای خزر است.

به گزاش خوبان، امیر دریادار حسین خانزادی صبح امروز در مراسم الحاق ناو موشک‌انداز سپر به ناوگان شمال نداجا در بندرانزلی اظهار داشت: دریا فرصتی راهبری برای توسعه روابط با کشورهای همسایه و توسعه زنجیره اقتصادی است.

وی با بیان اینکه دریا فرصت حضور در امنیت مصون از تجاوز را برای جمهوری اسلامی فراهم می‌سازد، عنوان داشت: تاریخ نشان داده است که حضور در دریا مزیت‌های بسیاری در حوزه‌های اقتصاد، فرهنگ و سیاست دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه ایران از سه حوزه دریایی، ژئوپولتیک و همسایگی با 15 کشور برخوردار است، خاطرنشان کرد: این امور سبب ایجاد فضایی برای پیشرفت و شکوفایی پایدار در راستای صلح می‌شوند.

امیر خانزادی با اشاره به وظایف نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تلاش است تا از طریق ابزارهای پیشرفته نقش موثری را در ایجاد امنیت ملی ایفا‌ کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قابلیت‌های ناو موشک‌انداز ایرانی “سپر” ابراز داشت: ناو موشک‌انداز “سپر” نماد ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای ایجاد صلح و دوستی در دریای خزر است.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads