کد خبر: 155739 - تاریخ: سه‌شنبه، 5 دسامبر 2017 - 08:35

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی :

تاکید بر تلاش نمایندگان در توزیع عادلانه و متوازن بودجه کشور/ نشست اخیر سازمان برنامه‌وبودجه گیلان با نمایندگان استان بی‌ثمر بود

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی جلسه اخیر سازمان برنامه‌وبودجه گیلان با مجمع نمایندگان را بی‌ثمر خواند و گفت: باید نمایندگان بیشتر تلاش کنند تا بتوانند توزیع عادلانه و متوازن بودجه را برای کشور رقم بزنند.

به گزارش خوبان، محمدصادق حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نشست اخیر سازمان برنامه بودجه گیلان با جمعی از نمایندگان استان در خانه ملت اظهار کرد: بودجه کشور بسته‌شده و لزومی به برگزاری چنین جلساتی در استان نبود.

وی بابیان اینکه در نشست سازمان برنامه‌وبودجه استان شرکت نداشته افزود: بودجه زمانی برای نمایندگان ارزش دارد که هنوز به دست سازمان برنامه‌وبودجه نرفته باشد و لزومی ندیدم در چنین جلسه‌ای شرکت کنم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بی‌اثر خواندن نشست برنامه بودجه گیلان با نمایندگان گفت: وقتی بودجه الآن از استان رفته و دست ما هم به آن نمی‌رسد چرا باید چنین نشستی در استان برگزار شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با تاکید بر اینکه بودجه از دست دستگاه‌ها خارج‌شده و نیازی به برگزاری چنین جلساتی نیست، مطرح کرد: اکنون باید نمایندگان بیشتر تلاش کنند تا بتوانند توزیع عادلانه و متوازن بودجه را برای کشور رقم بزنند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads