کد خبر: 155715 - تاریخ: دوشنبه، 4 دسامبر 2017 - 21:25

کشاورز نمونه خمامی مطرح کرد:

تولید محصولات ارگانیک می‌تواند راهی برای پیشگیری از بروز بسیاری از بیماری‌ها باشد

لیلا گلزار کشاورز روستای فشتکه اول گفت: تولید محصولات ارگانیک می‌تواند راهی برای پیشگیری از بروز بسیاری از بیماری‌ها باشد.

به گزارش خوبان: مراسم تجلیل از برنجکاران ارگانیک کار محدوده منطقه آزاد انزلی تحت عنوان «سبزبج» عصر امروز در تالار فرهنگی منطقه آزاد انرلی برگزار شد.

در جریان این مراسم لیلا گلزار کشاورز روستای فشتکه اول که در تولید محصولات ارگانیک و ارتقاء شیوه های کشاورزی از سنتی به مدرن در این روستا فعالیت می کند مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

لیلا گلزار کشاورز روستای فشتکه اول شامگاه دوشنبه در خصوص کشت برنج ارگانیک که به مساحت 4 هزار شالیزار ها خود اختصاص داده است به خبرنگار ما گفت: از مزایای مهم طرح ارکانیک،کاهش مصرف کودهای شیمیایی و سموم دفع آفات نباتی، افزایش امنیت غذایی مصرف کنندگان، افزایش بهره‏ وری در تولید محصول برنج، ارتقای معیشت کشاورزان و در نهایت حفظ آب و خاک و محیط زیست است.

وی افزود:در کشت ارگانیک اعم از مکانیزه و سنتی،هیچ نوع سم و کود شیمائی استفاده نمی شود.

این کشاورز ادامه داد:امروزه با توجه به بیماری‌های رایج در کشورمان که براثر استفاده از این مواد شیمیایی بر میوه‌ها و سبزیجات ایجاد شده توسعه محصولات ارگانیک می‌تواند راهی برای پیشگیری از بروز بسیاری از بیماری‌ها باشد.

انتهای پیام/56999


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads