کد خبر: 15571 - تاریخ: یکشنبه، 30 دسامبر 2012 - 13:43

تبلیغاتی که نشد!

دریغ از یک پرده در بزرگداشت ۸و ۹دی روزهای حماسه ملت

خوبان خبر: درحالیکه امسال در سومین سالگرد حماسه ملت ایران و خصوصاً گیلانی های همیشه در صحنه بودیم و انتظار از دستگاه ها و ادارات مختلف اینگونه بود که با فضاسازی تبلیغاتی شاید کوچکترین گام ممکن در راه مبارزه با دشمنی که در پی کم رنگ کردن این حماسه است بردارند.اما متأسفانه در بعضی از ادارات حتی دریغ از یک پرده!

به گزارش خوبان به نقل از 8 دی، بی شک ۸ و ۹ دی یکی از درخشان ترین صفحات تاریخ انقلاب برای ملتی است که یکی از بزرگترین امتحانات خود را با موفقیت پشت سر گذاشت و شاید به همین علت باشد که امام خامنه ای درباره این روزها فرمودند اینها نشان بصیرت و آگاهی و بیداری است . اینها را باید زنده نگاه داشت.

زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه های مختلف یک ملت باعث ایجاد قدرت برای مبارزه با فتنه های آتی است چنانچه زنده نگه داشتن یاد شهدا باعث افزایش روحیه شهادت طلبی خواهد شد که بیمه کننده انقلاب در برابر تهدیدات دشمنان خارجیست.

الغرض درحالیکه امسال در سومین سالگرد حماسه ملت ایران و خصوصاً گیلانی های همیشه در صحنه بودیم و انتظار از دستگاه ها و ادارات مختلف اینگونه بود که با فضاسازی تبلیغاتی شاید کوچکترین گام ممکن در راه مبارزه با دشمنی که در پی کم رنگ کردن این حماسه است بردارند.اما متأسفانه در بعضی از ادارات حتی دریغ از یک پرده! و نه تنها ادارت بلکه بعضی از مسئولین درجه بالای استان نیز مجموعه کاریشان خالی از کوچکترین پیامی درباره این حماسه بزرگ گیلانیها بود.

ostandary2

شاید برخی بفرمایند بزرگداشت یک روز مگر به نصب بنر و پرده است! ما یادمان نمی رود همین آقایان وقتی در همین چند وقت اخیر منصبشان را در استان تحویل گرفتند آنقدر بنر برایشان نصب شد که دیگر خود پیام دادند کافیست! چطور برای فلان آقا که در اداره کذا کوچکترین منصبی می گیرد همینطور پشت سر هم بنر و پرده نصب می شود ولی برای حماسه بزرگ یک ملت که بواسطه ایجاد آن نائب امام زمانشان آنها را بحضور می طلبد نصب یک پرده اسراف است!

یا ما اهم و مهم آقایان را نمی فهمیم یا ملاک های ارزش رویدادها برای آقایان چیز دیگریست …

ostandary

انتهای پیام/23

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads