کد خبر: 155689 - تاریخ: دوشنبه، 4 دسامبر 2017 - 08:58

تابلوبدستان، معضلی در حوزه گردشگری گیلان

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان بیان کرد: تابلوبدستان امروز معضلی در حوزه گردشگری است و برخورد با آنان، ضروری و نیازمند ارائه سیاست های کارآمد است.

به گزارش خوبان، حمیدرضا آذرپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت این افراد موجب بروز برخی ناامنی ها و بی نظمی در صنعت گردشگری استان می شود که باید با همکاری برخی دستگاه های اجرایی فعالیت آنان ساماندهی شود.
وی با بیان اینکه خانه مسافرها از حساسیت بالایی نسبت به دیگر اماکن اقامتی برخوردارند، ادامه داد: ساماندهی و نظارت بر این واحدها به دلیل دخالت دلالان و واسطه های غیررسمی بسیار دشوار است لذا تعامل با دیگر دستگاه های نظارتی در این بخش بیشتر مورد توجه قرار دارد.
آذرپور اظهار کرد: هم اکنون یک هزار و 581 واحد اقامتی در گیلان وجود دارد که از این تعداد، یک هزار و 332 واحد از این تعداد را خانه مسافرها تشکیل می دهند.
آذرپور به نظارت های صورت گرفته در سال جاری اشاره کرد و با بیان اینکه در اجرای این مهم اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان و پلیس امنیت عمومی استان نقش پررنگی داشته اند، گفت: آمار تخلفات در حوزه اقامت و پذیرایی با حضور عوامل اجرایی دو نهاد مذکور به شدت کاهش یافته است.

 

انتهای پیام/ 555


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads