کد خبر: 155548 - تاریخ: شنبه، 2 دسامبر 2017 - 09:08

طی مراسمی ؛

از دانش آموزان برگزیده مسابقات قرآن،عترت،نماز و فرهنگی هنری بخش خشکبیجار تقدیر شد

مراسم تجلیل ۱۱۳ نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات قرآن ، عترت ، نماز ، فرهنگی و هنری با حضور مسئولین در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش خشکبیجار برگزار شد .

به گزارش خوبان: مراسم تجلیل 113 نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات قرآن ، عترت ، نماز ، فرهنگی و هنری با حضور حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه خشکبیجار ، صفایی رئیس اداره قرآن،عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان و جمعی از مسئولین بخش در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار شد .

رئیس اداره قرآن،عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در این مراسم در سخنانی با تاکید بر ضرورت بهره مندی از آموزه های قرآنی گفت: تعالیم دینی و قرآنی در مدارس مورد توجه است که این تعالیم نقش مهمی در هدایت دانش آموزان دارد.

صفایی  افزود: مراکز آموزش و پرورش مکانی برای کشف و پرورش ظرفیت ها و توانمندی های دانش آموزان به ویژه استعدادهای قرآنی است.

پخش کلیپی از فعالیتهای انجام گرفته معاونت پرورشی و تربیت بدنی تربیتی   اداره آموزش و پرورش خشکبیجار در سال جاری، اجرای سرود توسط دانش آموزان دبیرستان دخترانه سمیه(س) هدایایی همراه لوح تقدیر  به رسم یاد بود به برگزیدگان  دیگر بخش های این برنامه بود.

انتهای پیام/199


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads