کد خبر: 155429 - تاریخ: پنج‌شنبه، 30 نوامبر 2017 - 22:39

با حضور مسئولین:

جشن بزرگ پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه های مقاومت در مسجد جامع لشت نشا برگزار شد+ تصاویر

جشن بزرگ پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه های مقاومت شامگاه پنج شنبه با حضور محمد صادق حسنی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و مسولین بخش در مسجدجامع لشت نشاء برگزار شد.

به گزارش خوبان؛جشن بزرگ پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه های مقاومت شامگاه پنج شنبه با حضور محمد صادق حسنی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و مسولین بخش در مسجدجامع لشت نشاء برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رنجبر امام جمعه لشت نشا با بیان اینکه پیروزی‌های امروز جبهه مقاومت در سایه اطاعت و پیروی از ولی فقیه است، بیان کرد: رمز موفقیت انقلاب اسلامی و تداوم عزت دنیوی و اُخروی ایران تاکنون به دلیل اطاعت محض از ولی ‌فقیه بوده و در همه برهه‌ها، هر وقت که مطیع رهبر انقلاب بودیم همه مشکلات حل‌ شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر با بیان اینکه مدافعان حرم انقلابی بوده و از ثمره های انقلاب هستند، تصریح کرد: باید از این فرهنگ انقلابی استفاده کرد و فرهنگ امام حسین(ع) در حال انتشار در جهان است.

امام جمعه لشت نشا در ادامه با اشاره به اینکه شهادت گمشده شهدای مدافع حرم است گفت:  هیچ نعمتی بالاتر از امنیت نیست و کسانی که این نعمت را کفران کنند و نادیده بگیرند هیچگاه از فقر فرهنگی، سیاسی و اقتصادی نجات  نخواهند‌ یافت.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر با قدردانی از همه مدافعان حرم به ویژه سردار سلیمانی افزود: این پیروزی بزرگ با لطف خداوند متعال ، اتحاد و انسجام همه نیروی مجاهدان و با هدایت و فرماندهی حضرت امام خامنه‌ای اتفاق افتاد و تداوم هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام در منطقه ضروری است.

در پایان این مراسم از رزمندگان مدافع حرم توسط مسئولین بخش تجلیل شدند.

 

انتهای پیام/111


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads