کد خبر: 15538 - تاریخ: شنبه، 29 دسامبر 2012 - 23:23

حجت الاسلام عاشوری: عاشورای 88 فرقانی بود که حق و باطل را کاملاً از هم جدا کرد.

خوبان خبر: امام جمعه ی خمام :کسيکه در زمان مسئوليت خودش با استناد به ساختار قانوني و چرخه برگزاري انتخابات، صدها دليل مي آورد که در نظام جمهوري اسلامي ايران، امکان هيچ تقلبي وجود ندارد، امروز تنها راه بازگشت تعادل به جامعه را برگزاري انتخابات آزاد و شفاف و قانوني ذکر مي کند.

به گزارش خوبان ، نماز جمعه ی این هفته ی بخش خمام به امامت حجت الاسلام عاشوری امام جمعه ی خمام درمسجد جامع این بخش برگزار گردید.

ایشان در خطبه ی دوم با اشاره به نهم دی ماه، «روز بصیرت» این روز را روز حمايت از نظام و رهبري و مقابله با دين ستيزان فتنه گر دانستند و ادامه دادند: حدود 60 درصد آن جمعيت از جواناني بودند که وقوع انقلاب اسلامي را درک نکرده بودند لکن در صحنه حفظ انقلاب، حاضر شدند.

حجت الاسلام عاشوری وظیفه ی اصلی مسئولین کشوری و صاحبان تریبون ها را،  تبیین زوایای مختلف حماسه ی نهم دی دانستند.

خطیب نماز جمعه خمام ، از جمله زوایای این حماسه ی ماندگار را دستاوردهای عظیم آن دانستند که منجر به افزايش اقتدار و استحکام نظام شده و نقاب را از چهره هاي منافق صفتان کنار زده است.

34618157574611763333

امام جمعه ی خمام درادامه بیان داشتند: نظام اسلامي در مواجهه با اين فتنه بزرگ بين المللي، ابداً از نيروهاي نظامي و انتظامي استفاده نکرد و کمترين امتيازي هم به فتنه گران نداد؛ ولي ميدان را براي برملا شدن چهره واقعي شان باز گذاشت، بطوريکه فتنه گران قدم به قدم ماهيت اصلي خودشان را نشان دادند و افکار عمومي ملت مسلمان ايران دريافت که صفات اين ها با معيارهاي اسلامي همخواني ندارد.

حجت الاسلام عاشوری ، عاشورای 88 را فرقانی دانستند که حق و باطل را به طور کامل از هم جدا کرد و وابستگي کامل فتنه گران به بيگانگان را براي عموم ملت آشکار نمود.

امام جمعه ی خمام در ادامه برای برخی خواص بی بصیرت که پی به حقیقت ملت نبرده اند و سرنوشت خود را به برخی مطرودین سیاسی گره زده اند ، ابراز تاسف کردند و تصریح داشتند: کسيکه در زمان مسئوليت خودش با استناد به ساختار قانوني و چرخه برگزاري انتخابات، صدها دليل مي آورد که در نظام جمهوري اسلامي ايران، امکان هيچ تقلبي وجود ندارد، امروز تنها راه بازگشت تعادل به جامعه را برگزاري انتخابات آزاد و شفاف و قانوني ذکر مي کند. غافل از اينکه مردم چند سال قبل با نفرت از فتنه گران، تعادل را به جامعه بازگردانده اند. دولت وحدت ملي که اين ها مدعي آن هستند چيزي جز جمهوري ايراني فتنه گران نيست و هيچ جايگاهي در نظام اسلامي ندارد. اسلام براي همه کافي است.

39178973953922693768

ایشان در پایان خطبه هایشان با عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی ، از خداوند متعال اجر در برابر صبر بر مصائب حضرت امام حسین (ع) را مسئلت داشتند.

انتهای پیام/69


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads