کد خبر: 155316 - تاریخ: چهارشنبه، 29 نوامبر 2017 - 23:44

فرمانده دانشکده موشکی نیروی دریایی سپاه:

برچیده شدن سیطره داعش به واسطه خون شهدا است

سردار کامجو گفت: امروز برچیده شدن سیطره گروه ملحد و تکفیری داعش به واسطه این خون هاست اگر مجاهدین جبهه مقاومت بسیج شدن زایده این خون و این جبهه و این حرکت مقدس ۸ ساله است.

به گزارش خوبان:یازدهمین یادواره شهدای والامقام روستای روستای تسیه خمام شب گذشته و باحضورخانواده های معزز شهدا ، مسئولین بخش و مردم در مسجد جامع  این روستا برگزار شد.

سردار کامجو فرمانده دانشکده موشکی نیروی دریایی سپاه در مراسم مذکور اظهار داشت:امنیت امروز را مدیون رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان هستیم.

وی بابیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان اسلام با ابتدایی‌ترین سلاح‌ها در جبهه‌های نبرد می‌جنگیدند، عنوان کرد: غیرت رزمندگان اسلام به خاک و ناموس خود موجب شد که در مقابل سلاح‌های پیشرفته آن‌ها ایستادگی کنند و حتی اجازه گرفتن یک وجب خاک جمهوری اسلامی را به شیطان‌صفتان ندهند.

سردار کامجو افزود: امروز برچیده شدن سیطره گروه ملحد و تکفیری داعش به واسطه این خون هاست اگر مجاهدین جبهه مقاومت بسیج شدن زایده این خون و این جبهه و این حرکت مقدس 8 ساله است.

کامجو  با بیان اینکه دشمنان انقلاب برای مقابله و توطئه علیه انقلاب و اسلام، گروه های تروریستی مانند داعش ایجاد کرده اند، افزود: امروز عمق دفاع استراتژیک ایران تا بالای سر اسراییل رسیده و به برکت رشادت سردار سلیمانی ها و خون شهدای مدافع حرم، خواب دشمنان تعبیر در منطقه تعبیر نشد.

فرمانده دانشکده موشکی نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: زندگینامه شهداء چراغ راه آیندگان است و شهداء در نزد پروردگارشان ارزش و مقامی والا دارند و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باعث تقویت ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد شد.

 

انتهای پیام/136


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads