کد خبر: 154999 - تاریخ: یکشنبه، 26 نوامبر 2017 - 08:39

عضو مجمع نمایندگان گیلان:

پیروزی و ایستادگی محور مقاومت برگرفته از تفکر بسیجی حاکم در ایران است

عضو مجمع نمایندگان گیلان پیشرفت‌های جمهوری اسلامی را ره آور تفکر بسیجی برشمرد و گفت: پیروزی و ایستادگی که محور مقاومت در مقابل داعش و نظام سلطه از خود نشان داد، برگرفته از تفکر بسیجی حاکم در ایران است.

به گزارش خوبان، ذبیح نیکفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیاهکل با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با بسیج اشاره داشت و اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج نیروی کارآمد برای همه میدان‌ها است.

وی یکی از میدان‌های حضور بسیج را مبارزه علیه کفار برشمرد و افزود: بسیجیان همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس افتخارآفرین بودند در دفاع از حریم اسلام و مسلمین در سوریه و عراق و با دفاع در مقابل داعش مستکبر و صهیونیست نیز برگی دیگر از افتخارآفرینی را ورق زدند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی به مدیریت بسیجی در دفاع از حریم آل الله و پیروزی در مقابل نظام سلطه اشاره کرد و گفت: بسیج علاوه بر پیروزی در مقابل مستکبران جهان و نیروهای تکفیری و صهیونیستی افتخاراتی هم چون پیشرفت در علوم و فنون و نانوتکنولوژی، صنایع دفاعی و نظامی و حوزه‌های سلامت و غیره داشته است که باید به چنین تشکیلاتی در کشور ببالیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران را ره آور تفکر بسیجی دانست و افزود: امام خمینی(ره) فرمودند که اگر در هر کشوری بخواهد نیروهای بسیجی سایه بیفکنند آن ملت به پیروزی خواهد رسید و در پیشگاه همه سربلند و سرافراز خواهد بود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: آثار برکات و فرمایشات پیامبرگونه امام خمینی(ره) در جهان را می‌توان در بین مردم سوریه و عراق و محور مقاومت مشاهده کرد.

نیکفر بابیان اینکه پیروزی و ایستادگی ملت‌های محور مقاومت برگرفته از تفکر بسیجی حاکم در جمهوری اسلامی است، بیان کرد: در اندیشه نظام اسلامی و انقلاب تفکر بسیجی ما را در مقابل استکبار جهانی و نظام سلطه سربلند کرد و به ما عبرت آموخت که راه پیروزی در مقابل کفار و ستمگران استقامت و پایداری است.

وی بابیان اینکه نباید در مقابل اظهارات و یا تهدیدات خارجی خوشنود و یا ناراحت شویم، افزود: برای مقابل به تهدیدات خارجی تنها بصیرت می‌تواند برای ما همچون سپر باشد و با تحلیل و روشن کردن مواضع برای خود می‌توانیم در مقابل تحریم و ها و تهدیدات خارجی مقاومت کنیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر تفکر بسیجی شهید فهمیده قرار بود در جامعه فراموش شود، شهید حججی این تفکر را در اسلام و انقلاب ایران احیا و تقویت کرده، تصریح کرد: شهادت شهید حججی برای ایرانیان افتخار عظیم بود و اثبات کرد که هر جا نیروی بسیجی کارآمد وارد کار شود میدان‌ها یکی پس از دیگری فتح می‌شوند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads