کد خبر: 154858 - تاریخ: جمعه، 24 نوامبر 2017 - 16:53

رئیس پلیس راه استان گیلان:

تصادف در محور تولمشهر به فومن یک کشته و ۳ مجروح بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه در این حادثه راننده سواری پراید ( مرد حدودا ۵۰ ساله) به علت شدت جراحات وارده در دم جان سپرد؛ بیان داشت: سه سرنشین دیگر پراید ( یک مرد؛ یک زن و یک کودک دختر) مجروح شده و برای درمان به بیمارستان فومن انتقال یافتند.

به گزارش خوبان، سرهنگ حسین محمدپور رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان این خبر افزود: در ساعت ۱۴:۱۰ ظهر امروز در محور تولمشهر به سمت میدان سند فومن یک دستگاه سواری پراید به علت عدم توجه به جلو از محور اصلی خارج و به سمت راست خود منحرف و در انتها پس از برخورد با درخت حاشیه راه متوقف شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در این حادثه راننده سواری پراید ( مرد حدودا ۵۰ ساله) به علت شدت جراحات وارده در دم جان سپرد؛ بیان داشت: سه سرنشین دیگر پراید ( یک مرد؛ یک زن و یک کودک دختر) مجروح شده و برای درمان به بیمارستان فومن انتقال یافتند.
رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان ضمن ابراز تاسف در خصوص این تصادف، افزود: ساعات ۱۴ الی ۱۶ و ۴ الی ۷ صبح بیشترین تصادفات به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی رخ می دهد که لازم است رانندگان با عنایت به این موضوع در این ساعات با دقت و تمرکز و هوشیاری بیشتری رانندگی نمایند.

انتهای پیام/4449


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads