کد خبر: 154854 - تاریخ: جمعه، 24 نوامبر 2017 - 14:06

داعش خطر بزرگی بود که از سر جهانیان رفع شد/ آل سعود کوتوله سیاسی است

امام‌جمعه موقت رشت با بیان اینکه داعش خطر بزرگی بود که از سر جهانیان رفع شد گفت: این خطر بزرگ نه از سر مسلمانان بلکه از تمام دنیا برداشته شد، چراکه به نام دین و مذهب‌کارهایی انجام می‌داد که سنخیتی با مسلمانی نداشت.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا شفیعی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلا بزرگ شهر رشت با گرامیداشت سالروز تأسیس بسیج، تشکیل بسیج را لطف جلیله خداوند دانست و اظهار کرد: امروز بسیج برای انقلاب و اسلام کاربرد بسیاری دارد و در آینده نیز قطعاً بهترین اقدامات را از بسیج خواهیم دید.

وی بابیان اینکه تمام مردم از ثمره بسیج‌ منتفع می‌شوند گفت: گرچه بنیان‌گذار بسیج ما بودیم اما امروز بسیج متعلق به منطقه و کل جهان است امروز ما شاهد شکوفایی هرچه بیشتر بسیج هستیم.

امام‌جمعه موقت رشت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان اظهار کرد: بسیج باید بصیرت داشته باشد، اگر بسیجی توانست از انقلاب دفاع کند مدیون داشتن بصیرت است.

وی با تبریک پیروزی جبهه مقاومت گفت: این خطر بزرگ نه از سر مسلمانان بلکه از تمام دنیا برداشته شد، چراکه به نام دین و مذهب‌کارهایی انجام می‌داد که سنخیتی با مسلمانی نداشت.

شفیعی‌زاده بابیان اینکه بسیاری از جنایات داعش نشان داده نشد تصریح کرد: یک سرباز داعشی سینه یک سرباز مسلمان سوری را با نیزه می‌شکافد و جگر او را به دندان گرفت و بلعید، این را به نام اسلام تمام کردند.

خطیب جمعه رشت تعدی به نوامیس مسلمانان را از دیگر خباثت‌های گروه تکفیری داعش عنوان کرد و افزود: برده‌فروشی و تخریب اماکن مذهبی از جنایات بی‌حدوحصر داعش بود که روی مغولان را هم سفید کرد‌.

وی محور دفع خطر داعش را سپاه پاسداران دانست و خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی نیز یکی از رزمندگان تیم میرزا کوچک جنگلی بود، او هم یکی از پاسداران سپاه بود، درست است که ایشان محوریت داشت اما ما از کل بدنه سپاه تشکر می‌کنیم.

شفیعی‌زاده با تأکید بر اینکه درایت مقام معظم رهبری در صدر عوامل پیروزی جبهه مقاومت است بیان کرد: رهبر انقلاب از این حماسه پشتیبانی کردند که امروز در کشور خود در مقابل نیروهای تکفیری نجنگیم.

وی این پیروزی را مدیون و مرهون خون شهدای مدافع حرم دانست و افزود: چه نامهربانی‌هایی که به شهدای مدافع حرم شد، واقعاً به این‌ها ظلم شد، اما امروز هدف حرکت این‌ها بر تمامی مردم اثبات شد.

خطیب جمعه شهر رشت آل سعود را کوتوله سیاسی دانست و تصریح کرد: خطاهای آل سعود موجب شد امروز برای ایران عربده بکشد، هرکجا آل سعود دست گذاشت شکست خورد بااین‌وجود از رو نمی‌رود و بی‌تجربگی و خام بودن آل سعود موجب تهدیدات بی‌پایه و اساس در مقابل ایران است.

شفیعی‌زاده با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع علما تأکید کرد: ما هرکجا مظلومی ببینیم در آنجا حضور خواهیم داشت و اگر ما هم نباشیم، زینبیون، حیدریون و حشدالشعبی در آنجا حضور خواهند داشت و به‌زودی شاهد شکست عربستان در یمن خواهیم بود.

امام‌جمعه موقت شهر رشت بابیان اینکه دوران امامت این امام بزرگوار بسیار کوتاه بود گفت: دوران امامت به دو بخش حضور و غیبت تقسیم می‌شود تا زمان امام حسن عسگری (ع) دوران حضور امامان تلقی می‌شود که پس از ایشان دوران غیبت پیش آمد اما زمینه‌سازی برای غیبت و آمادگی مردم بسیار دشوار بود.

وی با تأکید بر تولد مخفیانه امام زمان (عج) بیان کرد: بنی‌عباس بسیار مراقبت می‌کردند که فرزندی از امام یازدهم متولد نشود چراکه می‌دانستند این تولد این فرزند مساوی با نابودی طاغوتیان است.

شفیعی‌زاده با تأکید بر اینکه زمین نباید از حجت خدا خالی بماند بیان کرد: امامت و ولایت برای مسلمانان و برای تمام عالم هستی یک حجت است.

خطیب جمعه شهر رشت با اشاره بر اینکه دشمن به دنبال تضعیف نمازهای جمعه است گفت: استمرار و ثبات انقلاب از همین نمازهای جمعه است، دشمن فهمیده است کجاها را هدف قرار دهد.

وی با تبریک هفتم آذر، روز نیروی دریایی گفت: نیروی دریایی ما در اوایل انقلاب توانست نیروی دریایی دشمن را از پا بیندازد و امروز نیز قدرت دریایی منطقه در دستان این عزیزان است.

امام‌جمعه شهر رشت با اشاره به سیره زندگی امام یازدهم اظهار کرد: تنها امامی که به حج مشرف نشدند امام حسن عسگری (ع) بودند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads