کد خبر: 15481 - تاریخ: جمعه، 28 دسامبر 2012 - 21:00

محمد علیدخت مدیر فرهنگی حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) خشکبیجار در گفتگو با سایت خوبان خبر:

9دی ماه 88 روز تجدید میثاق با امام (ره) و مقام معظم رهبری؛ انقلاب اسلامی و خون شهدا است.

خوبان خبر: بازخوانی فتنه 88 در زوایای آشکار و پنهان این فتنه عامل مهمی در عمق بخشی به بصیرت مردم است. ننگ آور است که امروز چهره های مرموزی که امتحانات بدی را در پیشگاه ملت ایران پس دادند در پی گذاشتن شرط شروطی برای بازگشت به درون نظام هستند.

خوبان خبر: جناب آقای علیدخت، از دلایل به وقوع پیوستن حماسه 9 دی 88 برایمان بگویید.

9دی ماه 88  روز تجدید میثاق با امام (ره) و مقام معظم رهبری؛ انقلاب اسلامی و خون شهدا است و باید حماسه بزرگ9دی را پاس بداریم چرا که در این روز مردم فهیم و با بصیرت ما ثابت کردند پرچم بصیرت هیچ گاه در کشور ما بر روی زمین نخواهد ماند و همیشه در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت خواهد کرد.

بازخوانی فتنه 88 در زوایای آشکار و پنهان این فتنه  عامل مهمی در عمق بخشی به بصیرت مردم است. ننگ آور است که امروز چهره های مرموزی که امتحانات بدی را در پیشگاه ملت ایران پس دادند در پی گذاشتن شرط و شروطی برای بازگشت به درون نظام هستند.

 تجربه بیش از سه دهه انقلاب اسلامی نشان داده است که تفکرات سکولاری در درون نظام اسلامی جایگاهی ندارد،چرا که آنها ابتدا باید پاسخگوی خوش خدمتی های خود به دشمنان ملت در مقاطع مختلف بویژه فتنه88 باشند و بعد توهم ورود به نظام آرا را در سر بپرورانند.

خوبان خبر: مهم ترین نتایج حضور مردم در حماسه ی 9 دی را در چه می دانید؟ 

حماسه 9 دی ماه ملت ایران؛  با همه تحلیل ها و بررسی ها یک نکته مهم داشت وآن این بود که نشان داد مردم فهیم ایران همچنان زنده و بیدار و با بصیرت پشت سر ولی خود در صحنه حضور دارند و دست از آرمانهای انقلاب بر نخواهند داشت. این روز سندی بر افتخارات ملت ایران در دفاع از ولایت و آرمانهای انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/76


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۶

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads