کد خبر: 154781 - تاریخ: جمعه، 24 نوامبر 2017 - 09:53

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان در مراسم یادواره شهدای مرکز دهستان چاپارخانه :

امروز شکوفه‌های امام و انقلاب در جهان در حال آزادی ملت‌ها از چنگال استکبار جهانی هستند

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به بیداری ملت‌های اسلامی در جهان و مقابله آن‌ها با جبهه کفر و تکفیر بیان کرد: امروز شکوفه‌های امام و انقلاب در جهان در حال آزادی ملت‌ها از چنگال استکبار جهانی هستند.

به گزارش خوبان؛ نظر علی علیزاده شامگاه  پنج شنبه در مراسم یادواره شهدای مرکز دهستان چاپارخانه خمام با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی داعش را در منطقه به وجود آوردند و رعب و وحشت را در جهان نشر و اشاعه دادند تا موجب تعجب همگان شوند، اظهار کرد: استکبار جهانی با کمک به داعش در تلاش بود پس از فتح سوریه و عراق ایران را هدف قرار دهند.

وی بابیان اینکه بسیاری از کشورها ازجمله آمریکا و آل سعود با عناوین مختلف داعش را موردحمایت قراردادند، افزود: جمهوری اسلامی از همان ابتدا در مقابل داعش قرار گرفت و با تبیین سیاست‌ها، داعش را مورد هدف خود قرارداد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به اینکه خیلی‌ها در داخل وقتی ایران در دفاع از کشورهای مقاومت وارد عمل می‌شد مخالفت می‌کردند، خاطرنشان کرد: برخی‌ها نمی‌دانستند که اگر داعش در عراق و سوریه ماندگار می‌شد و از بین نمی‌رفت هیچ‌چیز از ایران هم باقی نمی‌ماند.

علیزاده افزود: کاری که سردار سلیمانی و رزمندگان قدس انجام دادند نیروهای عراق و سوریه منسجم شدند و توانستند با ساماندهی منظم در مقابل با داعشیان بجنگند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان بابیان اینکه داعش از بین رفته اما تفکر داعش همچنان باقی است، گفت: گرچه حکومت داعش در کل منطقه عراق و سوریه از بین رفته اما قطعاً آمریکایی‌ها در حوزه‌های مختلف باقی‌مانده داعش را رها نخواهند کرد و در انفجارها، ترورها و غیره استفاده می‌کنند.

علیزاده با اذعان به اینکه شکست داعش دستاوردهای فوق‌العاده‌ای برای جمهوری اسلامی داشت، گفت: وقتی رژیم صهیونیستی به لبنان حمله کرد امام فرمود که راه قدس از کربلا می‌گذرد و اکنون نیز اسرائیل دیده که رزمندگان ایرانی پشت مرزهای آن‌ها هستند و به همین منظور دست‌وپا می‌زنند و نمی‌تواند قرار بگیرد.

وی با اشاره به پیشینه تاریخی ایران در مذاکرات بیان کرد: یک پروتکلی با طرفین برجام امضا شد که ‌ای‌کاش همان هم به امضا نمی‌رسید چون در سده‌های گذشته وقتی پادشاهان ما در جنگ‌ها کم می‌آوردند با طرف مقابلشان می‌نشستند و بخشی از کشور را به آن‌ها تحویل می‌دادند که ‌این ادعا با نگاه کردن به نقشه 300 سال پیش ایران کاملاً مشهود است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان بابیان اینکه شهدای مدافع حرم اگر در عراق و سوریه نمی‌جنگیدند اکنون باید در داخل کشور با داعش می‌جنگیدیم، تصریح کرد: حمله داعش به مجلس در پاسخ به کسانی بود که تصور می‌کردند داعش با آن‌ها کاری ندارد.

علیزاده زمینه تشکیل جبهه مقاومت را تفکر بسیجی و انقلابی ایران برشمرد و گفت: تفکر بسیجی تنها در ایران نیست بلکه حشد الشعبی، فاطمیون، حیدریون، زینبیون در امتداد تفکر بسیجی قرار دارند و شکل‌گرفته‌اند.

وی با اشاره به بیداری ملت‌های اسلامی در جهان و مقابله آن‌ها با جبهه کفر و تکفیر بیان کرد: امروز شکوفه‌های امام و انقلاب در جهان در حال آزادی ملت‌ها از چنگال استکبار جهانی هستند.

در ادامه این مراسم محمود پور مند ذکر مصیبت و نوحه در رثای سرور و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و شهدا پرداخت .

انتهای پیام/64646

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads