کد خبر: 15476 - تاریخ: جمعه، 28 دسامبر 2012 - 20:21

در بخشداری خمام:

برگزاری جلسه هیئت موسس دانشگاه پیام نور خمام + تصاویر

جلسه هیئت موسس دانشگاه پیام نور خمام با حضور حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام ، در بخشداری خمام برگزار گردید.

به گزارش خوبان: جلسه هیئت موسس دانشگاه پیام نور خمام با حضور حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام و جمعی از مسئولین ، به ریاست بخشدار خمام روز چهارشنبه در بخشداری خمام برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه بخشدار خمام ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و گرامیداشت حماسه 8 و 9 دی اظهار داشت: چون گیلانیان در دفاع از ارزش های اسلامی و ایرانی پیشتاز بوده اند،  موجب تفقد مردم گیلان از سوی رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند.

وی افزود: روز نهم دی، روز بصیرت ملت ایران در برابر توطئه هاست

حسینی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: خوشبختانه با انتصاب آقای میرجود به عنوان مسئول دانشگاه پیام نور خمام و در طول مدت حضورشان ، اقدامات موثری صورت گرفت و ما انتظار داریم زین پس بخشی از راهبرد جلسات هیئت موسس دانشگاه پیام نور توسط ایشان انجام گیرد .

بخشدار خمام با بیان این که انتظار داریم در جلسات بعدی آقای میر جود از موفقیت های دانشجویان برای ما بگویند اظهار داشت: امیدواریم با وجود این جمع بزرگوار و عنایت های ویژه ای که خیرین بزرگوار دارند و همه ی علاقه مندان و دلسوزان به امر تعلیم و تربیت،  پیشرفت دانشگاه پیام نور خمام به مراتب بیش تر از این شود.

 

DSC08443

وی در پایان سخنانش از زحمات آقای میری که در جهت راه اندازی دانشگاه پیام نور خمام فعالیت های تاثیر گذاری داشته تقدیر و تشکر نمود.

درادامه این جلسه حجت الاسلام عاشوری ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین امام حسین (ع)، سالروز رحلت پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: همه ی هم و غم این بزرگواران هدایت بشر به سوی خداوند بوده است.

وی در خصوص دانشگاه پیام نور  خمام اظهار داشت: قطعاً در هر شهری که  دانشگاه پیام نور و موسسات و مراکز علمی باشد آوازه ی آن شهر نه تنها در منطقه، استان و کشور بلکه در سراسر دنیا بلند خواهد شد. ان شاالله این طلیعه ای برای حضور مراکز علمی دیگر در منطقه ی خمام باشد.

وی در پایان سخنانش، از همه ی خیرینی که کمک کردند و همچنان هم پای کار ایستاده اند تا این مرکز علمی شکوفا شود تقدیر و تشکر نمود.

 

DSC08440

 

برخی از مصوبات این جلسه :

1- مقرر گردید اعضای هیئت موسس دانشگاه پیام نور خمام درهفته ی آینده از ساختمان دانشگاه پیام نور و زمین تهیه شده ی دانشگاه بازدید به عمل آورند.

2- مقرر گردید در جهت واحد شدن دانشگاه پیام نور خمام اقدامات لازم از سوی آقای میرجود مسئول دانشگاه پیام نور خمام و با حمایت های دانشگاه پیام نور استان معمول گردد.

3- مقرر گردید به منظور بسط و توسعه ی دانشگاه پیام نور خمام و هم چنین تملک ساختمان فعلی از اداره کل آموزش و پروش استان، از ظرفیت نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی بهره گیری لازم به عمل آید.

 

DSC08438

 

 

انتهای پیام /69


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads