کد خبر: 154685 - تاریخ: چهارشنبه، 22 نوامبر 2017 - 21:34

فرماندار شهرستان رشت در بازدید بازار الگویی مطرح کرد:

خمام یکی از بخشهای مهم در زمینه گردشگری تبدیل شده است / 150 میلیون تومان برای فضا سازی و آسفالت پارکینگ از طریق شهرداری خمام پرداخت خواهد شد

فرماندار رشت با اشاره به اینکه اکنون خمام یکی از بخشهای مهم در زمینه گردشگری تبدیل شده است گفت : امیدواریم سایر بخشها نیز در این زمینه فعالیت خود را بیشتر کنند و شاهد رونق صنعت گردشگری در شهرستان رشت باشیم .

به گزازش خوبان، سیروس شفقی در بازدید از بازار ماهی با بیان اینکه راه اندازی چنین بازاری ایده بسیار خوبی بود گفت : باید آفرین گفت به همه کسانی که چنین طرحی را در رشت و گیلان اجرا کردند.این نشان از فرهنگ غنی این شهرستان را دارد .

فرماندار شهرستان رشت افزود: اگر امروز فروشندگان ماهی به صورت سنتی در بازار رشت کار میکردند این شهر با تغییراتی که در آن حاصل شده است با معضل بزرگی روبرو میشد.

وی با بیان اینکه بازار الگویی ماهی آبروی شهرستان رشت و استان است گفت : بنده چنین بازاری را تا کنون در کشور ندیدم و اگر هم باشد با چنین گستردگی و عظمتی نیست.

وی در ادامه اذعان کرد: همه مسئولان و دلسوزان شهر و استان باید از این بازار حمایت کنند . این بازار ظرفیت مناسبی برای گردشگری و اشتغال زایی دارد تا شاهد رونق کسب و کار در عرصه ماهی که یکی از مهمترین سوغات گیلان است باشیم.

شفقی افزود: در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای این بازار اعتباری بالع بر یکصد و 50 میلیون تومان برای فضا سازی و آسفالت پارکینگ در نظر گرفته شد که از طریق شهرداری خمام به این بازار پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اکنون خمام یکی از بخشهای مهم در زمینه گردشگری تبدیل شده است گفت : امیدواریم سایر بخشها نیز در این زمینه فعالیت خود را بیشتر کنند و شاهد رونق صنعت گردشگری در شهرستان رشت باشیم .

 

انتهای پیام/366


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads