کد خبر: 154655 - تاریخ: پنج‌شنبه، 23 نوامبر 2017 - 08:50

فرمانده سپاه مقداد رشت در یادواره شهدای امین آباد:

بصیرت لازمه مقابله با توطئه های دشمنان است

سرهنگ یحیی پور بیان کرد: هوشیاری و بصیرت افزایی در برابر دشمنان انقلاب که به دنبال وارد کردن خدشه به اعتقادها و باورهای دینی و تضعیف نظام و رهبری هستند، ضروری است.

به گزارش خوبان: یادواره 4 شهید امین آیاد خشکبجار با حضور محمد نزاد بخشدار خشکبیجار و جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران ، بسیجیان و مسئولان ادارات در مسجد امام سجاد (ع9 این روستا برگزار شد.

سرهنگ حمید یحیی پور فرمانده سپاه مقداد رشت در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج بهترین فرصت برای تمرکزکردن بر بهترین و ارزشمندترین یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه اینکه دستور تشکیل بسیج مستضعفین الهام یافته به امام خمینی (ره) بود، افزود: بسیجیان جهان اسلام و بسیجی بیدار دو واژه ای بودند که با پیشرفت انقلاب ماموریت خود را به خوبی پیدا کردند.

فرمانده سپاه مقداد رشت تصریح کرد: بعد از گذشت 8 سال دفاع مقدس و نقش اصلی بسیجیان در پیروزی انقلاب اسلامی ، ماموریت اصلی بسیج به ورزیدگی کامل جهت اشاعه به سراسر منطقه و جهان رسید.

یحیی پور ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی و گذشت زمان شاهد گسترش تفکرات بسیجی در دنیای اسلام بودیم.

فرمانده سپاه مقداد رشت خاطر نشان کرد: امروز عراق با روحیه بسیجی توانسته آمریکا را از کشورش بیرون کند و در مبارزه با داعش روز به روز موفقتر عمل کند و نهضت بیداری در یمن و سایر کشورها ناشی از همین روحیه بسیجی است.

سرهنگ یحیی پور بیان کرد: هوشیاری و بصیرت افزایی در برابر دشمنان انقلاب که به دنبال وارد کردن خدشه به اعتقادها و باورهای دینی و تضعیف نظام و رهبری هستند، ضروری است.

انتهای پیام/41994


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads