کد خبر: 15465 - تاریخ: جمعه، 28 دسامبر 2012 - 13:58

تجمع بزرگ مردم ولایتمدار رشت در بزرگداشت حماسه هشتم دیماه سال ۸۸

خوبان خبر: حجت الاسلام روحانی مورخ برجسته ی تاریخ انقلاب اسلامی طی سخنانی اظهار کرد: ضربه ی ملت ایران در حماسه ی 8 و 9 دی به دشمن همانند ضربه ای بود که امام علی علیه السلام در جنگ خندق بر پیکره ی دشمن وارد نمود.

به گزارش خوبان به نقل از 8 دی، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ی رشت بار دیگر پایبندی و علاقه ی خویش را به آرمانهای امام(ره) و نظام جمهوری اسلامی با حضور گستره شان در  بزرگداشت سالروز حماسه ی هشتم دی نشان دادند. این تجمع از ساعت ۹ صبح امروز(جمعه) در میدان شهدای پل ذهاب (شهرداری) با حضور گسترده و پرشور مردمی آغاز شده است .

01

حجت الاسلام روحانی مورخ برجسته ی تاریخ انقلاب اسلامی که سخنران این برنامه است طی سخنانی اظهار کرد: ضربه ی ملت ایران در حماسه ی ۸ و ۹ دی به دشمن همانند ضربه ای بود که امام علی علیه السلام در جنگ خندق بر پیکره ی دشمن وارد نمود.

سید حمید روحانی با اشاره به اینکه حماسه ی ۸ و ۹ دی اضطراب دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر دنیا را به امید بدل کرد گفت: با این حماسه دنیا فهمید که ملت ایران، ملت امام خمینی(ره) و امام خامنه ای (حفظه) است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از خصوصیات ملت ایران که باعث خلق حماسه ی ۸ و ۹ دی بود، سازش ناپذیر بودن آنهاست؛ این خصوصیت ملت ایران مصداق بارز شعار “هیهات من الذله” است.

روحانی با بیان اینکه حضور ملت در صحنه از خواسته های امام (ره) بود، تأکید کرد: تا روزی که ملت ایران در صحنه حضور دارد، هر توطئه ای در نطفه خفه خواهد شد.

رییس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی اضافه کرد: مردمی که در نهم دی،  حماسه ای بزرگ آفریدند؛  فریب دشمنان را نخوردند و حق را از باطل به خوبی تشخیص دادند در حالیکه بعضی خواص جامعه سکوت نمودند.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به دشمنان انقلاب اسلامی افزود:دشمن دیروز با سیاست‌بازی به صحنه آمد و امروز نیز در چی به احراف کشیدن انقلاب است .کسانی که اسلام ایرانی را مطرح می کنند از سوی مردم کنار گذاشته می شوند.

انتهای پیام/21


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads