کد خبر: 154593 - تاریخ: سه‌شنبه، 21 نوامبر 2017 - 17:17

معاون استاندار گلستان خبر داد:

صلاحیت «ثابت قدم» برای شهرداری گرگان تایید نشد

معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استانداری گلستان از تایید نشدن صلاحیت سید محمدعلی قابت قدم به عنوان شهردار گرگان خبر داد.

به گزارش خوبان رضا مروتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نامه ارسال شده از سوی وزارت کشور، از تایید نشدن صلاحیت «سید محمد ثابت قدم» به عنوان شهردار گرگان خبر داد و اظهار کرد: طبق روال قانونی فرد جدیدی باید به عنوان شهردار از سوی شورای اسلامی شهر گرگان انتخاب شود.

مروتی ادامه داد: در صورت لزوم حکم سرپرستی سمت شهرداری با پایان یافتن مهلت سه ماهه دوباره تمدید می شود.

وی با بیان این که مخاطب نامه رئیس شورای شهر بوده و رونوشت نامه به معاونت عمرانی ارسال شده است، گفت: شورا باید در کوتاه ترین زمان ممکن شهردار جدید را معرفی کند و انتخاب سرپرست هم شایسته نیست.

حسین ربیعی سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان هم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نامه محرمانه ای به شورا ارسال شده و من از محتوای آن اطلاعی ندارم اما اگر چنانچه سید محمد ثابت قدم به عنوان شهردار گرگان تایید نشده باشد باید در کمترین زمان ممکن شهردار گرگان انتخاب شود.

گفتنی شورای پنجم شهر گرگان در قالب گروهی تحت عنوان حامیان صادقلو پا به عرصه انتخابات گذاشت ولی پس از کسب حداکثر آراء در نخستین روز کاری خود صادقلو را که پیش از این مشکلات حقوقی بسیاری از جمله بازخرید بودن داشت را برکنار و مهدی باقری را به عنوان سرپرست انتخاب کرد.

اعضای شورا که دچار دو دستگی شده اند طی پروسه ای طولانی که با مخالفت چهار عضو شورا همراه بود، سید محمدعلی ثابت قدم را به عنوان شهردار معرفی و به وزارت کشور اعلام کردند.

چندی پیش سندی مبنی بر حکم جلب ثابت قدم در فضای مجازی منتشر شد که به گفته مسئولان این حکم برای بدهی مالی شخصی ثابت قدم بوده و ارتباطی با مدیریت وی نداشت.

مدیرکل دفتر شهری استانداری گلستان هم طی نامه ای هر گونه برگزار جلسه خصوصی یا عمومی توسط پرسنل شهرداری را با ثابت قدم ممنوع کرده بود.

محمد حمیدی به مهر گفته بود دلیل این کار جلوگیری از شاعبه های ایجاد شده پیرامون شهرداری درباره زد و بندهای مدیریتی است.

با این حال با گذشت حدود یک ماه صلاحیت ثابت قدم تایید نشد.

انتهای پیام/1365


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads