کد خبر: 154504 - تاریخ: دوشنبه، 20 نوامبر 2017 - 12:48

آخرین شنیده ها از تغییرات در فرمانداری های استان گیلان!

به نظر می رسد ترکیب ثابت فرمانداران گیلان به علت انتصاب قریب الوقوع فرماندار رشت به عنوان فرماندار کرج و بازنشستگی فرماندار لنگرود، با معرفی چهره های جدید دستخوش تغییرات خواهد شد.

به گزارش خوبان، تغییرات در سطح فرمانداری های گیلان بعد از عزیمت دکتر نجفی به البرز و حضور سالاری به عنوان استاندار جدید گیلان چندان دور از ذهن نبود. با این حال فراخوانی فرماندار رشت به البرز توسط استاندار سابق گیلان و انتصاب قریب الوقوع وی بر راس فرمانداری کرج، کلید تغییرات را در سطح فرمانداری های گیلان زده است.

بر این اساس شنیده می شود دکتر نجفی پس از انتصاب یوسف گلشن به عنوان مدیرکل حوزه استاندار، دومین نیروی مورد اعتماد خود را هم از رشت فراخوانده تا کرسی فرمانداری کرج را به دستان وی بسپارد. سیروس شفقی فرماندار رشت، به زودی راهی کرج خواهد شد تا فرمانداری کلانشهر کرج را هم به کارنامه کاری خود بیفزاید.

در همین حال گفته می شود پس از انتصاب شفقی به عنوان فرماندار کرج، گزینه هایی برای جایگزینی وی مطرح اند. میرشمس مومنی زاده فرماندار سابق فومن و فعلی انزلی از جمله فرماندارانی است که نامش به عنوان یکی از گزینه های جایگزینی شفقی شنیده می شود. با این حال برخی شنیده ها حکایت از انتصاب مومنی زاده به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان دارد. از سیدمحمد احمدی فرماندار فعلی لاهیجان هم به عنوان یکی از گزینه های جانشینی شفقی در فرمانداری رشت نام برده می شود. گزینه ای که با انتصاب مومنی زاده به عنوان مدیرکل،  محتمل ترین گزینه تصدی بر فرمانداری رشت خواهد بود.

با این حال از شرق گیلان و فرمانداری لنگرود هم خبر می رسد که جوادپور به احتمال فراوان به زودی و در موج تغییرات جدید، بازنشست خواهد شد. از غرب گیلان هم شنیده ها حکایت از تغییرات در فرمانداری های شفت و تالش دارد تا شاید به زودی شاهد حضور سیدعیسی مهدوی فرماندار پیشین رشت و فعلی تالش در نزدیکی مرکز استان باشیم.

به نظر می رسد ترکیب ثابت فرمانداران گیلان به علت خروج شفقی از جمع آنان و بازنشستگی جوادپور، با معرفی چهره های جدید دستخوش تغییرات خواهد شد.

منبع:خزرآنلاین

انتهای پیام/841166499476


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads