کد خبر: 154483 - تاریخ: دوشنبه، 20 نوامبر 2017 - 08:40

توضیحات وحید حقانیان در مورد انتشار کلیپی از وی:

25 سال است با جهانگیری همکارم / واقعیت این است که در مسائل مختلف نباید بحث را سیاسی کنیم

روز گذشته کلیپی از وحید حقانیان در فضای مجای منتشر شد. در پی انتشار این کلیپ در فضای مجازی وحید حقانیان در مورد آن توضیحاتی را ارئه کرده است.

به گزارش خوبان، روز گذشته کلیپی از وحید حقانیان در فضای مجای منتشر شد. در پی انتشار این کلیپ در فضای مجازی وحید حقانیان در مورد آن توضیحاتی را ارئه کرده است.

حقانیان در بخشی از این کلیپ می‌گوید: در جمع جهادگران نکته‌ای را گفتم که علی الظاهر به معاون اول رئیس جمهور برخورده است. جمعی که در آن مساله را عنوان کردم خصوصی بود و قرار نبود پخش شود.

وی با اشاره به همکاری طولانی مدت خود با معاون اول رئیس جمهور ادامه می‌دهد: قصد توهین یا جسارت به معاون اول یا دولت را نداشتم. 25 سال است با جهانگیری همکارم.

حقانیان در بخش دیگری از توضیحات خود آورده است: واقعیت این است که در مسائل مختلف نباید بحث را سیاسی کنیم. خط گسلی در این منطقه بوده است و زلزله امده، یک بخش آن هم مسکن مهر است که اتفاقا سازه سالم است و کارشناسان دیده‌اند.

وحید حقانیان ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر در منطقه سرپل ذهاب حضور دارد می‌گوید: الان در منطقه‌ای که هستم(سرپل ذهاب) ساختمان‌های شخصی ساز و بتونی هستند که همه فرو ریخته‌اند چون روی خطر گسل بوده‌اند. مردم اینجا آلام و مشکلات زیادی دارند و باید آلام آن‌ها را کم کنیم نه اینکه بحثی را مطرح کنیم که 12 میلیون مسکن نشین مهر هم مشکل پیدا کنند و نگران شوند.

منبع:میزان

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads