کد خبر: 154405 - تاریخ: یکشنبه، 19 نوامبر 2017 - 09:41

دانش آموز پایه دهم مدرسه استثنایی حوراء رشت

یک گیلانی پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد

زهرا بالازاده، دانش آموز پایه دهم مدرسه استثنایی حوراء رشت و عضو تیم ملی جوانان در رشته بوچیا، به عنوان پرچمدار بازی‌های پاراآسیایی جوانان ۲۰۱۷ انتخاب شد.

به گزارش  خوبان، زهرا بالازاده که اردوهای آمادگی خود را برای حضور پرقدرت در بازی های پاراآسیایی امارات از فردا دوشنبه آغاز می‌کند درباره این مسابقات به سایت کمیته پارآالمپیک گفت: من ۱۸ سال دارم و از استان همیشه سرسبز گیلان هستم و افتخار می‌کنم که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌ام.

وی که برای نخستین بار به اردوی تیم ملی دعوت شده است، افزود: از اینکه به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازیهای پاراآسیایی امارات انتخاب شده ام، خوشحالم و امیدوارم در این مسابقات بتوانم بر سکوی افتخارآفرینان بایستم و پرچم ایران را در بالاترین نقطه ببینم.

ملی پوش بوچیای ایران از مسئولان کمیته ملی پارالمپیک تشکر کرد و اظهار داشت: از آقای خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک، آقای طباطبایی، رئیس انجمن بوچیا و خانم علیپور، مربی ام، به دلیل اینکه به ما اطمینان کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم زحماتشان را جبران کنم، چون ورزشکاران بوچیا بدترین وضعیت جسمانی را دارند و آنها ما را حمایت می‌کنند.

بازی های پاراآسیایی جوانان از ۱۷ تا ۲۳ آذرماه در دوبی برگزار می شود.

 انتهای پیام/451

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads