کد خبر: 154390 - تاریخ: شنبه، 18 نوامبر 2017 - 17:27

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

مسئولان از انتصاب نزدیکان‌ خود در مشاغل مختلف دوری کنند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز شاهد هستیم بعد از انتخابات‌ها کسانی که رای می‌آورند کسانی را که در ستادشان نبوده‌اند را کنار گذاشته و نزدیکانشان را منصوب می‌کنند.

به گزارش خوبان، آیت الله احمد پروایی در یادواره شهدای مسجد 14 معصوم کمنی لنگرود با اشاره به آیات سوره زمر اظهار داشت: کسانی که به خدا و پیامبرش کافر شدند راهی جهنم می‌شوند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به روایتی پیرامون تشریح وقایع روز قیامت عنوان داشت: در روز قیامت وقتی مومنان امام حسین (ع) را می‌بینند دور او جمع می‌شوند و بهشت را فراموش می‌کنند و در آخر آن‌ها را با زور وارد بهشت می‌کنند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم در دو قسمت از پیامبر اکرم(ص) با عظمت یاد کرده است خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است که تمام خصلت‌های اخلاقی نیک در پیامبر اکرم (ص) جمع شده است.

پروایی با بیان اینکه قرآن کریم و عترت از یکدیگر جدا نمی‌شوند ابراز داشت: راه رسیدن به سعادت تمسک جستن به قرآن و عترت است و در غیر این صورت جز گمراهی چیزی در بر ندارد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تشریح سیره پیامبر اکرم(ص) اعلام کرد: سلام کردن و معاشرت پیامبر اکرم (ص) الگو و درسی برای مسلمانان است.

پروایی با انتقاد از رفتار برخی مدیران تاکید کرد: متاسفانه امروز شاهد هستیم که برخی مدیران تا منصبی را کسب می‌کنند دیگر جواب سلام کارمندانشان را نمی‌دهند.

وی با اشاره به لزوم پرداخت خمس و زکات و تاکید آن در قرآن کریم اظهار داشت: خمس و زکات حق الناس است و حتی امام حسین (ع) نیز در روز عاشورا کسانی را که حق الناس بر گردن‌شان بود برگرداندند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد شدید از عملکرد بانک مرکزی اظهار داشت: مقام معظم رهبری، مراجع و رسانه ملی بارها فریاد زده‌اند که دریافت دیرکرد حرام است اما بانک مرکزی می‌گوید حلال است.

وی ضمن انتقاد از شیوه انتصاب برخی مدیران گفت: امروز شاهد هستیم بعد از انتخابات کسانی که رای می‌آورند کسانی را که در ستادشان نبوده‌اند را کنار گذاشته و نزدیکانشان را منصوب می‌کنند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads