کد خبر: 154376 - تاریخ: شنبه، 18 نوامبر 2017 - 12:23

با حضور در آستارا

زوج دوچرخه‌سوار آلمانی: میهمان‌نوازی ایرانی‌ها بی‌نظیر است

زوج دوچرخه سوار و جهانگرد آلمانی می گویند: ایران کشوری زیبا و دوست داشتنی است و میهمان نوازی ایرانی‌ها را در هیچ کشور دیگری تجربه نکرده ایم.

به گزارش خوبان، به نقل از ایرنا، فریدر دوچرخه سوار آلمانی در نوار ساحلی شهرستان آستارا گفت: من و همسرم الیزابت حدود پنج ماه پیش با دوچرخه از آلمان سفر خود را آغاز کردیم و بعد از رکاب زدن در کشورهای اروپایی، گرجستان، ارمنستان و جمهوری آذربایجان به ایران رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه سفر ما در ایران حدود یک ماه طول خواهد کشید، افزود: پس از بازدید از نقاط دیدنی و جاذبه های طبیعی و تاریخی ایران، این کشور را با کشتی به مقصد مالزی ترک خواهیم کرد.

این جهانگرد آلمانی هدف از سفر خود و همسرش را آشنایی با مردم، ملیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف عنوان و تصریح کرد: این سفر تجربه خوبی برای ماست و نظیر آن را تجربه نکرده ایم و آداب و رسوم، مناظر و مکان‌های تاریخی ایران و استان گیلان زیبا و دوست داشتنی است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان، سومین مرز پرتردد کشور است و سالیانه نزدیک به ۸۰۰ هزار مسافر داخلی و خارجی از مرز آن تردد می کنند.

انتهای پیام/25


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads