کد خبر: 154279 - تاریخ: جمعه، 17 نوامبر 2017 - 12:19

معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در لنگرود:

بی تفاوتی با منطق دین و منش شهدا سازگار نیست/نصب پوستر و بنر در دیوار اجرای اقتصاد مقاومتی نیست

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: بی تفاوتی با منطق دین و منش شهدا سازگار نیست و روحیه مطالبه گری همان روحیه امربه‌معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در یادواره ۲۲ شهید کیاکلایه که هم‌زمان با سالروز رحلت پیامبر و امام حسن در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد اظهار کرد: شاهدان نیازی به یادواره‌ها ندارند و این ما هستیم که با حضور خود در یادواره‌های شهدا و برپایی این مراسم ها در پی افزایش بصیرت خود هستیم.

وی گفت: یکی از سوالات شهدا از ما این است که برای کارهای فرهنگی پشتیبانی از ولایت فقیه و گسترش قرآن کرده‌ایم شهدا برای آن جان خود را فدا کردند.

معاون امور استانهای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بابایان اینکه همه دشمنان دست به دست هم دادند که تفکر انقلابی و قرآنی را از نسل جوان کشور بگیرند افزود: ماهواره تهاجم فرهنگی و جدا کردن از فرهنگ اهل بیت از جمله اقدامات دشمن در زمینه جنگ نرم علیه جوانان کشور است و دشمن همه ابزارهای خود را علیه ملت ایران بسیج کرده تا ملت را به عقب‌نشینی وادار کند.

ابراهیمی راه شهدا را راه مبارزه با استکبار اختلاس و دروغ‌گویی دانست و تصریح کرد: هرکسی که در هر فرصتی هر بهانه‌ای به دنبال نفاق جامعه است در مسیر شهدا قرار ندارد، خیلی‌ها حرف از اطاعت از ولی فقیه می‌زنند ولی در عمل برعکس عمل می‌کند.

وی با اشاره به انتخاب سال توسط امام خامنه‌ای به عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: کلیدواژه رهبری به مسئولان برای مقابله با دشمن و تحریم‌ها حمایت از تولیدات داخلی است و نصب پوستر و بنر در دیوار اجرای اقتصاد مقاومتی نیست.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشورافزود: شعار دادن بسیار مهم است ولی مبارزه با دشمن صرفاً شعار دادن امکان‌پذیر و عملی نیست و کسی که به دنبال خرید و حمایت از جنس خارجی است در مسیر مخالف حرکت می‌کنند.

ابراهیمی با تاکید بر گرامی داشتن یاد شهدا که طبق فرموده امام خامنه‌ای کمتر از شهادت نیست اظهار کرد: روحیه مطالبه گری نباید از جامعه حذف شود و حذف روحیه مطالبه گری موجب رویش روحیه تملق و آمارهای غلط است.

وی تاکید کرد: بی تفاوتی با منطق دین و منش شهدا سازگار نیست و روحیه مطالبه گری همان روحیه امربه‌معروف و نهی از منکر است.

منبع:لنگر خبر

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads