کد خبر: 154255 - تاریخ: جمعه، 17 نوامبر 2017 - 08:11

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی:

نیروهای قراردادی دستگاه‌ها باید تعیین تکلیف شوند

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی بابیان وضعیت نیروهای قراردادی دستگاه‌ها گفت: با دادن لایحه به مجلس ضعف‌هایی که وجود دارد برطرف می‌شود و باید نیروهای قراردادی که در دستگاه‌ها به هر نحوی وارد شدند و الآن هستند تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خوبان، اسدالله عباسی امروز در نشست خبری بابیان اینکه بحث قانون مدیریت خدمات کشوری 5 ساله بوده اظهار کرد: قانون مدیریت خدمات کشوری الآن تقریباً دوساله است که تمدیدشده و بایستی برای اینکه دائمی شود از سوی دولت لایحه‌ای به مجلس داده شود.

وی افزود: با دادن لایحه به مجلس ضعف‌هایی که وجود دارد برطرف می‌شود و باید نیروهای قراردادی که در دستگاه‌ها به هر نحوی وارد شدند و الآن هستند تعیین تکلیف شوند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی: ما در قانون برنامه ششم توسعه این را تکلیف کردیم برای دولت که نیروهای قراردادی سازمان‌دهی شوند.

 عباسی بیان کرد: این نیروها باید از این بلاتکلیفی خارج شوند و بعضی از سازمان‌ها و وزارت خانه‌ها تعداد نیروهای قراردادی آن‌ها خیلی زیاد است.

وی بابیان اینکه وزارت نفت حدود 38 هزار نفر نیروی قراردادی دارد گفت: آموزش‌وپرورش اگر هم مواردی دارد که دولت نیاز می‌بیند که این‌ها بایستی در لایحه دیده شود باید به ما بدهند چون ما در خود مجلس نمی‌توانیم طرح بدهیم.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads