کد خبر: 154152 - تاریخ: چهارشنبه، 15 نوامبر 2017 - 18:30

خوبان خبر گزارش می دهد/

تبلور همدلی و مشارکت مردم خمام برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه+تصاویر

گزارش : سارا احمدی

مردم خمام که متاثر از این حادثه دردناک هستند با احساس تعهدی مثال زدنی تمام تلاش خود را جهت ارسال کمک های مورد نیاز زلزله زدگان به کار بسته اند.

به گزارش خوبان؛ شنبه هفته جاری شبیه شب های آرام پاییزی نبود، پر از التهاب بود و آبستن درد، دردی که بر سر مرزنشینان آوار شد و قلب ایران را سخت فشرد.

شروع این ماجرای غم انگیز از تکان های شدید منازل  بود و مردمی که سراسیمه از خانه هایی که آنرا مامن خود می دانستند پا به فرار می گذاشتند تا اینکه خشم زمین آرام گرفت و همه به دنبال راهی برای اطلاع از این اتفاق بودند که حس ناخوشایندی به آن داشتند.

خبر مخابره شد، زلزله ای به قدرت ۷.۳ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در منطقه ازگله ثلاثباباجانی و در مرز با کشور عراق و این یعنی شب تاریک پاییزی فاجعه ای را در دل خود داشت چراکه بافت مناطق اطراف زلزله به شدت آسیب پذیر بود.

ضرورت تامین مایحتاج برای آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه نکته ای است که بار دیگر اتحاد، همدلی و مشارکت ملت ایران را در لحظات حساس به نمایش می گذارد و هم اکنون همت ستودنی ملت سربلند ایران مرهمی برای داغ دیدگان و آسیب دیدگان این حادثه دردناک شده است و قطعا بار دیگر کمک های مردمی می تواند نقش پررنگی را در کم کرد درد و رنج هموطنان آسیب دیده را ایفا کند. و امروز دست های پرمهر مردم  خمام  هم در این حادثه دلخراش بر روی شانه مردم استان کرمانشاه قرار گرفت تا تسلی بخش درد، غم و اندوه مردم زلزله زده این استان باشد.

مردم خمام که متاثر از این حادثه دردناک هستند با احساس تعهدی مثال زدنی تمام تلاش خود را جهت ارسال کمک های مورد نیاز زلزله زدگان به کار بسته اند.

کمک های مردم خمام شامل پتو، نان، مواد غذایی، لباس های گرم، آب معدنی و… در قالب 13 نیسان عصر امروز به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

انتهای پیام/2659


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads