کد خبر: 15406 - تاریخ: چهارشنبه، 26 دسامبر 2012 - 23:31

تجاوز گروهی به زنان و دختران سوری/توجیه فساد با وعده دروغین بهشت!

خوبان خبر: پیامدهای رسواییهای اخلاقی در میان تروریستهایی که مدعی اسلامگرایی بوده و شعارهای فریبنده هم سر می دهند، به ویژه پس از اعترافات تکان دهنده دختران و زنانی که قربانی هوا و هوس آنها شده اند، دامن آنها را رها نمی کند.

به گزارش خوبان به نقل از مهر، رسوایی های جنسی، ارکان گروه تروریستی موسوم به جبهه النصره را لرزانده است.

پایه های سازمان تروریستی جبهه النصره را رسوایی جنسی بزرگ اخیر به لرزه درآورده است، این رسوایی بزرگ سبب شکاف میان سرکردگان این گروه درباره چگونگی تعامل با آن شده است.

nf00262596-1
هیچ یک از جنگجویان تروریست در سوریه انتظار چنین رسوایی بزرگی در جبهه النصره را نداشتند، زیرا این جبهه با تظاهر به اسلام و القای پیاده کردن اصول اسلامی، جنایات خود علیه شهروندان سوری را توجیه می کند.

یک گروه 20 نفره و سرکرده آنها به نام ابواحمد التمیمی در حال ارتکاب فحشای دسته جمعی با حدود 30 دختر از همسران و دختران افراد مسلح جبهه النصره و ارتش به اصطلاح آزاد به شیوه زنای گروهی بودند که در عملیات ارتش سوریه دستگیر شدند.

منابع سوری گزارش دادند ارتش سوریه در جریان عملیات پاکسازی ادلب، این گروه را با سرکرده خود در حالت بسیار زننده که نمی توان آن را توصیف کرد، دستگیر کرد، این تروریستها به ظاهر مسلمان با حدود 30 دختر در یک سالن بزرگ در شهر ادلب مرتکب اعمال غیراخلاقی شدند.

پس از تحقیقات انجام شده، مشخص شد دستگیرشدگان وابسته به جبهه النصره تروریستی است، در میان آنها 15 تروریست خارجی و در راس آنها، التمیمی سعودی الاصل 40 ساله قرار دارند.

به گفته منابع سوری، برخی از دختران و زنان که از سوی تروریستها مورد تجاوز گروهی قرار گرفته اند، اعتراف کرده اند که در نتیجه تهدید و فشار و باج خواهی افراد مسلح، تن به این کار غیراخلاقی داده اند، چرا که تروریستها، آنها را تهدید کرده اند در صورتی که به خواسته کثیف آنها تن ندهند، آنها را خواهند کشت، تروریستها با شستشوی مغزی این دختران و زنان، به آنها القا می کنند که با این کارهای کثیف و غیراخلاقی به انقلاب سوریه به زعم آنها خدمت می کنند و وارد بهشت می شوند.

از سوی دیگر، منابعی در مخالفان سوری اعلام کردند این رسوایی اخلاقی، پایه های جبهه النصره را به لرزه درآورده است و سبب بروز درگیری شدید میان افراد مسلح از یک سو و ارتش آزاد از سوی دیگر شده است که 10 کشته از طرفین به جا گذاشته است.

به گفته این منابع، برخی گروهها برای آشتی میان جبهه النصره و ارتش آزاد تلاش می کنند تا روحیه تروریستها در ادلب بیش از پیش متزلزل نشود.

انتهای پیام/31


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads