کد خبر: 154026 - تاریخ: دوشنبه، 13 نوامبر 2017 - 10:45

اعزام تجهیزات پشتیبانی هلال احمر گیلان به منطقه زلزله زده کرمانشاه

مدیرعامل هلال احمر گیلان از اعزام تیم تجهیزات پشتیبانی این جمعیت به منطقه زلزله زده کرمانشاه در بامداد امروز (دوشنبه) خبر داد.

به گزارش خوبان مهدی ولی پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 200 تخته چادر و یک هزار و 500 تخته پتو برای کمک به مردم در منطقه زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است.
وی با بیان این که 300 تخته چادر دیگر نیز در صورت نیاز برای ارسال آماده شده، افزود: هشت تیم امدادی شامل پرسنل و اعضای تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز به حالت آماده باش کامل درآمدند تا در صورت اعلام از مرکز کنترل عملیات کشور به منطقه زلزله زده کرمانشاه اعزام شوند.
مدیرعامل هلال احمر استان گیلان با اشاره به آمادگی کامل این جمعیت خاطر نشان کرد: امدادگران، نجاتگران، پزشکان و تیم درمان اضطراری این جمعیت در استان در آماده باش کامل هستند.
بر اساس آخرین آمار، جمعیت هلال احمر گیلان دارای 16 تیم واکنش سریع پنج نفره ، یک تیم 15 نفره ، 13 پایگاه امداد و نجات بین شهری، دو هزار و 290 نجاتگر و امدادگر و هفت هزار و 229 عضو جوان است.
زمین لرزه ای به بزرگی هفت و 2 دهم ریشتر حدود ساعت 21 و 48 دقیقه شب گذشته (یکشنبه) بخش هایی از شمال عراق را لرزاند و در بسیاری از شهرهای غربی و شمال غربی ایران نیز احساس شد.

انتهای پیام/695


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads