کد خبر: 153821 - تاریخ: شنبه، 11 نوامبر 2017 - 08:25

عضو مجمع نمایندگان گیلان:

غربی‌ها باید در مقابل همدلی و همراهی باشکوه و عظمت ملت‌ها درراهپیمایی اربعین سر تعظیم فرود بیاورند

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: غربی‌ها باید در مقابل همدلی و همراهی باشکوه و عظمت ملت‌ها درراهپیمایی اربعین سر تعظیم فرود بیاورند.

به گزارش خوبان، ذبیح نیکفر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در لاهیجان راهپیمایی عظیم اربعین آغاز یک حرکت نوین در جهان اسلام برشمرد و اظهار کرد: اربعین حسینی برای کسانی که ادعا می‌کنند با دموکراسی در حال اداره جهان هستند فرصتی برای آشنایی با دموکراسی اسلام است.

وی بر لزوم تقویت راهپیمایی اربعین تاکید کرد و افزود: ما باید با تمام قدرت و قوت راهپیمایی عظیم اربعین را تقویت کنیم تا این راهپیمایی باقوت بهتر و شور بیشتری برگزار شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه راهپیمایی اربعین در استکبار جهانی ایجاد خوف کرده است، گفت: حرکت عظیم ملت‌های اسلامی در اربعین با توطئه‌هایی همراه هست که استعفای سعد حریری، نخست‌وزیر لبنان در عربستان از نمونه‌های آن است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در خانه ملت با اشاره به فرمایشات امام خمینی مبنی بر به پا خواستن ملت‌های مسلمان خاطرنشان کرد: وقتی راهپیمایی اربعین را مشاهده می‌کنیم به یاد پیش‌بینی‌های حضرت امام می‌افتیم و اکنون شاهد شکوفای ملت‌های مسلمان هستیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به همراهی و هم‌دلی در بین ملت‌های مسلمان درراهپیمایی عظیم اربعین اشاره داشت و تصریح کرد: مردم از نژاد و ملیت‌های متفاوت در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند یک مسیر طولانی را طی می‌کنند و صحنه‌های بی‌بدیلی را خلق می‌کنند که زبان از توصیف آن‌ها قاصر می‌شود.

نیکفر با اشاره به معیشت سخت مردم عراق و درعین‌حال قرار دادن همه دارایی‌های خود درراه امام حسین علیه‌السلام در اربعین، گفت: دولت و ملت عراق اعم از خورد سالان و کهن‌سالان در طبق اخلاص خدمات خود را به زائران اربعین تقدیم می‌کنند.

وی بابیان اینکه آنچه از آخر زمان می‌دانیم درصحنه‌های مسیر پیاده نجف تا کربلا به منصه ظهور می‌رسد، گفت: ایثارگری‌های اباعبدالله در کربلا امروز در حال نمایان شدن در ملت‌ها است و پایداری دین و عظمت اسلام و مسلمین با خون اباعبدالله آمیخته‌شده است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در خانه ملت بابیان اینکه امروزه نام اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در بین ملت‌ها طنین‌انداز می‌شود، گفت: امیدواریم راهپیمایی عظیم اربعین منتهی به انقلاب آخرالزمانی آقا امام زمان(ع) باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به همبستگی ملت‌ها در راهپیمایی عظیم اربعین بیان کرد: با ادعاهایی که غربی‌ها در رابطه با اقدامات بشردوستانه دارند، باید در مقابل همدلی و همراهی باشکوه و عظمت ملت‌ها در راهپیمایی اربعین سر تعظیم فرود بیاورند و باور کنند که دموکراسی واقعی در کربلا به منصه ظهور رسیده است.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads