کد خبر: 15382 - تاریخ: چهارشنبه، 26 دسامبر 2012 - 11:15

جلسه ی ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی در خمام

خوبان خبر: بخشدار خمام در این جلسه اظهار داشت: سالروز حماسه کم نظیر 9 دی تصویری به یاد ماندنی از تجدید میثاق ملت سرافراز ایران با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه است.

به گزارش خوبان، جسله ستاد بزرگداشت حماسه ی 9 دی با حضور جمعی از مسئولین بخش و به ریاست حسینی بخشدار خمام روز سه شنبه(1391/10/5) در بخشداری خمام تشکیل گردید. در ابتدای این جلسه بخشدار خمام ضمن خیرمقدم به حاضرین اظهار داشت: سالروز حماسه کم نظیر 9 دی تصویری به یاد ماندنی از تجدید میثاق ملت سرافراز ایران با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه است.

وی افزود: آن چه که در حماسه تاریخی و ماندگار 9 دی به وجود آمد در واقع برخاسته از حرکتی ایمانی و با انگیزه ی الهی بوده است که به هیچ وجه با اراده ی انسانی انجام شدنی نبود.

بخشدار در انتهای سخنانش تصریح کرد: در 8 دی سال 88،  مردم گیلان ، عشق به ولایت و نفرت از فتنه گران را یک روز قبل از 9 دی پیش از خروش ملت اعلام نمودند.

مصوبات جلسه :

1-روز پنج شنبه (1391/10/7) مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد جامع خمام برگزار گردد.

2-جلسه ی بزرگداشت در روز شنبه (1391/10/9) صبح و عصر در کانون شهید حق شناس خمام با دعوت از سخنران از استان،  برگزار گردد.

3-   هر یک از ادارات سطح بخش، به منظور فضاسازی مناسب و برای هرچه بهتر برگزار شدن سالگرد حماسه 9 دی اقدامات لازم را ترتیب دهند.

1

 

انتهای پیام /67


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads