کد خبر: 153787 - تاریخ: جمعه، 10 نوامبر 2017 - 11:26

مسئول کتابخانه عمومی شهید بهشتی خمام در گفتگو با خوبان خبر:

کتاب‌ خوانی تأثیر به سزایی در بالا بردن سطح آگاهی و اعتماد به ‌نفس به‌ویژه در نوجوانان و جوانان دارد

کبری محمدی با بیان اینکه کتاب خواندن یک هنر است، تأکید کرد: کتاب‌خوانی تأثیر به سزایی در بالا بردن سطح آگاهی و اعتماد به ‌نفس به‌ویژه در نوجوانان و جوانان دارد.

به گزارش خویان؛ کبری محمدی مسئول کتابخانه عمومی شهید بهشتی خمام ظهر امروز ضمن تسلیت به مناسب اربعین حسینی و همچنین تبریک هفته کتاب به تمامی کتابداران و زحمتکشان عرضه کتاب اظهار داشت: فضای مجازی در جامعه موجب شده بیشتر وقت مردم در این فضاها سپری شود و متاسفانه شاهد کاهش میزان مطالعه هستیم که باید برای آن تدبیر کنیم.

وی با بیان اینکه کتاب خواندن یک هنر است، تأکید کرد: کتاب‌خوانی تأثیر به سزایی در بالا بردن سطح آگاهی و اعتماد به ‌نفس به‌ویژه در نوجوانان و جوانان دارد.

مسئول کتابخانه عمومی شهید بهشتی خمام تصریح کرد: سرانه مطالعه و میزان کتاب خواندن ومطالعه بیانگر فرهنگ و علاقه مردم به هویت های اصیل است و هر چقدر ارتباط مردم با کتاب برقرار شود شاهد مشکلات اجتماعی کمتری خواهیم بود.

کبری محمدی در ادامه به برنامه های هفته کتاب در بخش خمام اشاره کرد و اظهار داشت: به مناسبت بیست و پنجمین دوره هفته کتاب کتابخوانی و کتابدار، مراسم تجلیل و تقدیر از کتابخوانان برتر سال در رده های سنی مختلف و تجلیل از منتخبین قرآن پژوهان حوزه دین که اعضای فعال کتابخانه ما میباشندکه عصر فردا ساعت 16 با حضور بخشدار و دیگر مسئولین در کتابخانه عمومی این شهر برگزار می شود.

این مسؤول افزود: مسابقه با جمله برتر با عنوان( اگر من کتاب بودم ) در رده سنی ۸ الی ۱۵ ، تورهای بازدید دانش‌آموزی در طول هفته به کتابخانه،برگزاری ایستگاه نقاشی و قصه خوانی برای گروه سنی خردسال و معرفی کتاب روانشناختی کودک برای مادران از جمله برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

انتهای پیام/369

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads