کد خبر: 153559 - تاریخ: سه‌شنبه، 7 نوامبر 2017 - 09:24

مدیر حج و زیارت گیلان:

ثبت نام در سامانه سماح به پایان رسید/ گیلان 23 هزار زائر اربعین دارد

مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه ثبت نام زائران اربعین حسینی در گیلان به پایان رسیده است، گفت: تاکنون 22 هزار و 216 ویزا برای زائران گیلانی و 295 ویزا برای زائران قزوینی اربعین در رشت صادر شده است.

به گزارش خوبان، مدیر حج و زیارت استان گیلان ، با بیان اینکه ثبت نام زائران اربعین حسینی در گیلان به پایان رسیده است، اظهار کرد: نزدیک به 23 هزار گیلانی در سامانه سماح ثبت نام کردند.

وی با اشاره به آغاز صدور ویزا در رشت از 15 مهر، عنوان کرد: تاکنون 22 هزار و 216 ویزا برای زائران گیلانی و 295 ویزا برای زائران قزوینی اربعین ابا عبدالله الحسین(ع) در رشت صادر شده است.

مدیر حج و زیارت گیلان، با بیان اینکه زائران در روزهای باقی مانده تا ارعین برای دریافت ویزا مدارک مورد نیاز را به دفاتر زیارتی مجاز تحویل دهند، بیان کرد: 52 دفتر حج و زیارت در استان گیلان و در همه شهرستان ها فعال است و با همکاری اداره پست نسبت به صدور ویزای زائران اقدام می کنند.

این مقام مسئول، با بیان اینکه هیچ زائری بدون ویزا امکان عزیمت به عراق را ندارد، متذکر شد: مرز مهران، مرز تعیین شده جهت اعزام زائران گیلانی به کشور عراق است.

فعال خاطرنشان کرد: پروازهای اربعين از فرودگاه سردار جنگل رشت داير می باشد و زائران گیلانی می توانند جهت اعزام هوايی به دفاتر زيارتی مراجعه و نسبت به تهيه بليط اقدام کنند.

انتهای پیام/4631463


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads