کد خبر: 15340 - تاریخ: سه‌شنبه، 25 دسامبر 2012 - 12:23

چرا اخضر ابراهیمی زمینی به سوریه رفت؟

خوبان خبر: رسانه های خارجی در چند هفته اخیر از درگیری های شدید در مناطق اطراف فرودگاه بین المللی دمشق واقع در 20 کیلومتری این شهر خبر می دهند.

به گزارش خوبان: ناامنی در اطراف فرودگاه بین المللی دمشق باعث شد اخضر ابراهیمی نماینده سازمان ملل متحد برخلاف سفرهای گذشته به سوریه، این بار از مسیر زمینی برای سفر به دمشق استفاده کند.

به گزارش خبرنگار عصر ایران، ابراهیمی که هم اکنون در دمشق حضور دارد و امروز دوشنبه با بشار اسد رئیس جمهور سوریه نیز دیدار کرد برخلاف سفرهای قبلی، با پرواز اختصاصی به لبنان رفت و پس از آن با استفاده از خودرو، مسیر زمینی بیروت به دمشق را طی کرد.

یک منبع آگاه در این باره گفت: به دلیل درگیری های چند هفته اخیر میان مخالفان مسلح و نیروهای ارتش سوریه در اطراف فرودگاه دمشق، سفر هوایی ابراهیمی به این فرودگاه از امنیت کافی برخوردار نبود به همین دلیل از مسیر زمینی برای رفتن به دمشق استفاده شد.

رسانه های خارجی در چند هفته اخیر از درگیری های شدید در مناطق اطراف فرودگاه بین المللی دمشق واقع در 20 کیلومتری این شهر خبر می دهند.

مخالفان مسلح گفته اند که برای به دست گرفتن کنترل فرودگاه دمشق تلاش می کنند. در مقابل، رسانه های دولتی سوریه هر گونه ناامنی در اطراف فرودگاه دمشق را تکذیب می کنند اما در عین حال بر مقابله و پاکسازی گروه های مسلح در حومه پایتخت تاکید می کنند.

قبل از این هم دو شرکت هواپیمایی امارات و مصر، پروازهای خود به فرودگاه دمشق را به دلیل ناامنی، معلق کرده بودند.

انتهای پیام / 8400

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads