کد خبر: 15330 - تاریخ: سه‌شنبه، 25 دسامبر 2012 - 11:49

آغاز جراحی پلاستیک بر روی دانش‌آموزان پیرانشهر

خوبان خبر: نماینده مردم پیرانشهر در مجلس از آغاز جراحی پلاستیک بر روی تعدادی از دانش‌آموزان حادثه‌دیده پیرانشهر خبر داد و گفت: تیم پزشکی فردا عازم تبریز می‌شود.

به گزارش خوبان: رسول خضری، نماینده مردم پیرانشهر در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، وضعیت بهبودی دانش‌آموزان آسیب‌دیده پیرانشهر را رضایت‌بخش توصیف کرد و اظهار داشت: امروز جراحی پلاستیک بر روی تعدادی از دانش‌آموزان حادثه‌دیده که در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه بستری هستند، آغاز شد.

وی به پیگیری‌های مجلس برای درمان این دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: فردا تیم 4 نفره‌ای برای بررسی وضعیت درمان و جراحی پلاستیک این دانش‌آموزان، به خصوص دانش‌آموزانی که در بیمارستان سینا تبریز بستری هستند، به تبریز اعزام می‌شوند.

خضری افزود: ما تمام تلاش خود را برای بهبودی دانش‌آموزان پیرانشهر انجام می‌دهیم.

به گزارش فارس، آتش‌سوزی بخاری کلاس درس دبستان شهر «شین‌آباد» از توابع پیرانشهر استان آذربایجان غربی که در تاریخ 15 آذر ماه امسال روی داد موجب فوت یک دانش‌آموز و مصدومیت 27 دانش‌آموز دیگر شد.

در حال حاضر دانش‌آموزان در دو بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه و سینا تبریز بستری هستند؛ چند دانش‌آموز نیز از بیمارستان مرخص شدند.

انتهای پیام/12

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads