کد خبر: 15317 - تاریخ: دوشنبه، 24 دسامبر 2012 - 18:10

50 میلیارد ریال پرونده برای بنگاه‌های اقتصادی متخلف در گیلان تشکیل شد

خوبان خبر: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه بیش از 270 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجامع امور صنفی در استان صورت گرفته است.

به گزارش خوبان به نقل ازمهر،معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تشکیل 50 میلیارد ریال پرونده برای بنگاه های اقتصادی متخلف در استان خبر داد.

 محمد فیض در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه بیش از 270 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجامع امور صنفی در استان صورت گرفته است.

وی اظهارداشت: در مجموع 85 هزار مورد از این بازرسی ها توسط بازرسان این سازمان و بقیه از سوی بازرسان مجامع امور صنفی انجام شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: در راستای این بازرسی ها 10 هزار پرونده تخلف برای واحدهای متخلف تشکیل و متخلفان مربوطه با تشکیل پرونده هایی به ارزش بیش از 50 میلیارد ریال برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی افزود: عمده تخلفات این واحدها شامل گرانفرشی، کم فروشی، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت کالا و عرضه خارج از شبکه بوده است.

فیض ادامه داد: در این مدت شش هزار و 437 مورد گزارش مردمی از تخلفات توسط ستاد خبری این سازمان در سراسر استان دریافت شد که پس از انجام بازرسی از واحدهای مزبور دو هزار و 354 مورد تخلف شناسایی و متخلفان به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان یادآورشد: بیشترین میزان ارزش ریالی پرونده های تخلف طی سال جاری در استان تاکنون مربوط به واحدهای عرضه مواد پروتئینی بویژه گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ با رقم بیش از 13 میلیارد ریال و کمترین آن درحوزه لوازم التحریر با ارزش ریالی بیش از 10 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/876

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads