کد خبر: 152962 - تاریخ: سه‌شنبه، 31 اکتبر 2017 - 08:45

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی

فقر و تنگ‌دستی عامل هجوم مستضعفان به کمیته امداد و بهزیستی شده است

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از روند مدیریت سهام عدالت و نظام پرداخت یارانه به مردم انتقاد کرد و گفت: فقر و تنگ‌دستی عامل هجوم مستضعفان به کمیته امداد و بهزیستی شده است.

به گزاررش خوبان، اسدالله عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر به اصل نهاده گذاری سهام عدالت به مردم در جهت فقرزدایی جامعه و عدالت‌گستری اشاره داشت و اظهار کرد: سهام عدالت اصولاً برای فقرزدایی و عدالت‌گستری در جامعه به وجود آمد اما متأسفانه خوب مدیریت نشده است.

وی بابیان اینکه دولت نتوانسته سهام عدالت را ساماندهی کند، افزود: دولت در پرداخت یارانه‌ها هم نتوانسته درست عمل کند و یارانه پرداختی را با کسر پول از جیبشان به آن‌ها پرداخت کرده است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ارزش پول پرداخت یارانه از سال 89 تاکنون بسیار کاهش‌یافته گفت: ارزش ریالی پرداخت یارانه به مردم به یک‌پنجم کاهش‌یافته است و عملاً می‌توان گفت بی‌ارزش است.

نماینده مردم رودسر و املش در خانه ملت با کاهش تولیدات مردم خاطرنشان کرد: سطح تولیدات و درآمد مردم نیز کاهش‌یافته و عملاً مردم ایران فقیرتر شده‌اند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسائل و موارد فراوانی است که مردم با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند و بیکاری و خشک‌سالی از نمونه‌های بارز آن‌ها هست.

عباسی بابیان اینکه معیشت مردم نسبت به سال‌های گذشته بسیار سخت شده گفت: مردم عملاً یا درآمدی ندارد و یا درآمدهای آن‌ها جوابگوی معیشت و هزینه‌های جاری‌شان نیست.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به مشکلات عدیده مردم در عرصه اقتصادی و مالی افزود: فقر و تنگ‌دستی عامل هجوم مردم به‌ویژه مستضعفان جامعه به نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی است و از این منظر نگرانی‌ها بسیار زیاد است و موجب ایجاد آسیب‌های اجتماعی شده است.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads