کد خبر: 15295 - تاریخ: دوشنبه، 24 دسامبر 2012 - 17:31

جمع آوری فیلم های زیر نویس فارسی

خوبان خبر: دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی، هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمع آوری فیلم های خارجی با زیرنویس فارسی خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از ایرنا، ˈسعید جابری انصاریˈ روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: جمع آوری الواح غیر مجاز در دستور کار ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی قرار دارد و این ستاد با دست فروشانی که اقدام به فروش فیلم های خارجی با زیرنویس فارسی می کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

وی یادآور شد: در پی برخورد با دست فروشان الواح غیرمجاز در روزهای اخیر تعداد سه هزار مجموعه از آثار غیر مجاز که شامل موسیقی و فیلم های خارجی با زیر نویس فارسی بودند از سطح شهر تهران جمع آوری شد.

دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی، هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: عمده این دست فروش ها در میدان‌های هفت تیر ، ولی عصر، انقلاب و بازار بزرگ بودند و پس از جمع آوری آثار غیر مجاز به آنها تذکرات قانونی داده شد.

جابری انصاری ادامه داد: البته انتظار از همه خانواده های عزیز است که با دیدن یک لوح فشرده که خارج از استانداردهایی چون مجوز و هولوگرام وزارت ارشاد، عدم اورجینال بودن (رایتی بودن) در دست فرزندان خود، نسبت به این موضوع حساسیت نشان دهند.

وی ادامه داد: پدران و مادران عزیز کشور آگاه باشند که دشمن سعی دارد با ترویج آثار غیر استاندارد به ارزش ها و باور های فرزندان آنها آسیب برساند.

دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی، هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز یکی از هجمه های دشمن در حوزه جنگ نرم ترویج لوح های فشرده غیر مجاز در قالب موسیقی، بازی های رایانه ای و فیلم های خارجی با زیر نویس فارسی است.

انتهای پیام/254


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads