کد خبر: 15287 - تاریخ: دوشنبه، 24 دسامبر 2012 - 12:13

نجات ۳ جوان گیلانی از دام رجوی

خوبان خبر: عضو سابق سازمان منافقین: سه نفر به نام‌های رضا رجب‌زاده، حمید عاشورزاده و حسن شرقی که در آستانه پیوستن به گروه سازمان منافقین بودند را نجات دادیم و اکنون آنها در راه بازگشت به وطن هستند و ما آنها را از چنگ رجوی نجات دادیم.

دبیر منطقه ۱۷ دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فرقه تروریستی مسعود رجوی بهترین جوانان کشور را فریب داد و ربود تا مانع از پیشرفت کشور شود

به گزارش خوبان به نقل از فارس، علیرضا اقدامی در نخستین همایش روشنگری پیرامون فرقه با حضور افراد جدا شده از فرقه تروریستی سازمان منافقین در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به اینکه برگزاری چنین برنامه‌هایی ماهیت پلید گروه‌های منافقان خلق را برای همه به ویژه دانشجویان آشکارتر می‌کند، اظهار کرد: هر چند که امروزه ماهیت گروه‌های ضد انقلابی از جمله گروه منافقین برای ما مشخص شده است اما این گروه با تبلیغات خود در خارج از کشور درصدد فریب جوانان وطن برای جلوگیری از خدمت‌رسانی آنها به کشور هستند.

وی با بیان اینکه افراد و اعضای گروه تروریستی سازمان منافقین در نخستین ملاقات‌های خود با امام راحل، کتاب قرآن مجید و نهج‌البلاغه را به عنوان مبانی خود معرفی کرده بودند، ادامه داد: آنها بعدها علیه قرآن و نهج‌البلاغه عمل کردند.

این مسئول افزود: افرادی که با شعار خلق اقدام به جذب جوانان کردند در طول سی و چهار سال پیروزی انقلاب با انجام دادن انواع ترورها و دیگر اعمال علیه مردم و خلق عمل کردند.

وی با اشاره به فعالیت فرقه تروریستی مسعود رجوی در خارج از مرزهای ایران اذعان کرد: امروز این فرقه برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب در کنار دشمنان اسلام و انقلاب مانند آمریکا، رژیم صهیونیستی، فرقه‌های وهابی و بهایی قرار گرفته است.

اقدامی به چهره کفار و منافقین در قرآن مجید اشاره کرد و افزود: از نظر قرآن مجید منافقین بدتر از کفار هستند زیرا سیمای آنها مشخص است اما تشخیص افراد منافق و رویارویی با آنها به دلیل چند چهره بودن نیز دشوار است.

وی خاطرنشان کرد: فرقه تروریستی رجوی بهترین جوانان کشور را ربود، منحرف و ترور کرد تا مانع از پیشرفت ایران شود.

این استاد دانشگاه به برگزاری نخستین نمایشگاه «دگردیسی فرقه تروریستی منافقین» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با هدف روشنگری ماهیت فرقه تروریستی منافقین به سرکردگی مسعود رجوی برگزار شده است.

یکی از مسئولان سابق امور روابط بین‌الملل سازمان تروریستی رجوی نیز در همایش مذکور با اشاره به اینکه فرقه‌ها برای جذب افراد با ایجاد نگرانی و ترس در طرف مقابل به ویژه جوانان اقدام به جذب آنها می‌کنند، اظهار کرد: رهبران فرقه‌های تروریستی با ایجاد چنین فضایی خود را کلید حل مشکلات به وجود آمده معرفی می‌کنند تا از این طریق اعتماد مخاطبان را به خود جلب کنند.

ابراهیم خدابنده با بیان اینکه مسعود رجوی برای جذب جوانان می‌گفت «اگر کسی تنها یک بند انگشت خود را به من نشان دهد من او را تا آخر با خود می‌برم»، افزود: رهبران فرقه‌های تروریستی بسیار زیرکانه از نگرانی که خود در دل جوانان ایجاد می‌کنند سوء‌استفاده کرده و آنها را نسبت به خود جذب می‌کنند.

این عضو سابق سازمان منافقین تصریح کرد: زمانی که فردی در فرقه‌ای جذب می‌شود دیگر منطبق بر منطق، ایدئولوژیک و اغنا نیست بلکه تحت تاثیر فضای روانی حاکم بر ذهن خود از طرف رهبر فرقه‌ها قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به دگر‌دیسی فرقه رجوی گفت: در این فرقه دگردیسی به صورت شکلی است زیرا ماهیت تغییر نمی‌کند و رهبر فرقه تنها به دنبال ثروت، شهوت و قدرت است.

عضو سابق سازمان منافقین نیز در همایش مذکور با اشاره به اینکه از سال ۵۸ به گروه رجوی پیوستم و سال ۶۳ از کشور خارج شدم، اظهار کرد: در سال ۸۳ به خاک وطن بازگشتم و اکنون در این انجمن فعالیت‌های مربوط به خانواده‌های اعضای گرفتار در پادگان اشرف را رهبری می‌کنم و مسئول اعزام و ارتباط این خانواده‌ها از گیلان با عراق هستم.

علی پوراحمد با بیان اینکه فرقه‌ها برای تمام اقشار به ویژه دانشجویان تهدید جدی هستند، افزود: امروز بنده برای آزادی بچه‌های اسیر و در بند مسعود رجوی و در راستای روشنگری جوانان وطن فعالیت می‌کنم.

وی اضافه کرد: سه نفر به نام‌های رضا رجب‌زاده ، حمید عاشورزاده  و حسن شرقی  و ساکن تنکابن که در آستانه پیوستن به گروه سازمان منافقین بودند را نجات دادیم و اکنون آنها در راه بازگشت به وطن هستند و ما آنها را از چنگ رجوی نجات دادیم.

همایش مذکور با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل اطلاعات گیلان برگزار شده است.

 

انتهای پیام/21

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads