کد خبر: 152822 - تاریخ: یکشنبه، 29 اکتبر 2017 - 12:05

شهردار جدید خمام:

هدف اصلی من خدمت است / برای خدمت به مردم نیاز به صداقت داریم نه سیاسی‌بازی

شهردار جدید خمام گفت: امروز ما برای حل مشکلات مردم نیاز به نگاه‌های سیاسی نداریم بکله نیاز به صداقت، پشتکار و همراهی داریم.

به گزارش خوبان؛ موسی فکور صبح امروز در مراسم معارفه خود در خمام با بیان اینکه رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده است اظهار داشت: واژه خدمت واژه مقدسی است و نباید این فرصت خدمت را از دست بدهیم و امروز مردم از ما عمل و خدمت می خواهند.

وی افزود: توطئه دشمن فقط جنگ در فرامرزها نیست بلکه امروز خدمت گذاری به مردم کمتر از جهاد نیست و ما می‌توانیم با این کار توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم و آنها را نا امید کرد.

شهردار جدید خمام گفت: اگر دل مردم را نسبت به مسئولان و مدیران نظام راضی کنیم در حقیقت جهاد کرده‌ایم و مقابل دشمن ایستاده‌ایم.

فکور ادامه داد: امروز ما برای حل مشکلات مردم نیاز به نگاه‌های سیاسی نداریم بکله نیاز به صداقت، پشتکار و همراهی داریم.

شهردار جدید خمام اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم برای شهر خمام گامهای موثری را برداریم.

وی افزود: برخی به من می‌گفتند که خمام برای شما کوچک است اما من پاسخ دادم خمام مردمان بزرگی دارد و برای خدمت کردن نیاز به بودن در جای بزرگ و به یدک کشیدن و پست و مقام نیست.

شهردار خمام تأکید کرد: هدف اصلی من خدمت است و در این راه گام بر می‌دارم.

فکور با بیان اینکه خمام بین دو شهر بزرگ انزلی و رشت قرار گرفته و بار ترافیکی زیادی دارد گفت: من از فرماندار محترم می‌خواهم که در اولین سفر وزیر راه ایشان را به خمام بیاورند تا مشکل ترافیکی شهر حل شود.

وی افزود: ارتباط شهرداری با مردم خمام دو سویه است و باید در کنار هم باشیم و به صاحبنظران هم می‌گویم که درب شهرداری به روی همه باز است و از ایده ها و نظرات آنها استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads