کد خبر: 152544 - تاریخ: پنج‌شنبه، 26 اکتبر 2017 - 08:19

نماینده مردم رشت:

عدم تطابق خصوصی‌سازی تعریف‌شده در قانون با خصوصی‌سازی اجراشده

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه خصوصی‌سازی‌های شکل‌گرفته در ایران تنها خصولتی سازی بوده، گفت: خصوصی‌سازی تعریف‌شده در قانون با آنچه اکنون وجود دارد تطابق ندارد.

به گزارش خوبان، محمدصادق حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با انتقاد از نحوه خصوصی‌سازی در کشور اظهار کرد: متأسفانه تاکنون هرچه در کشور صورت گرفته تنها خصلتی سازی بوده و ما چیزی به نام خصوصی‌سازی نداریم.

وی بابیان اینکه ارگان‌های دولتی شرکت‌های وابسته به دولت را می‌خرند و اسم آن را خصوصی‌سازی می‌نامند، افزود: خصوصی در دنیای امروز ایران یک‌چیز عجیب است و هیچ‌کس از وضعیت موجود راضی نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خصوصی‌سازی تعریف‌شده در قانون با آنچه اکنون وجود دارد تطابق ندارد، گفت: تاکنون هر چه در راستای اصل 44 دیده‌شده همه خصلتی سازی بوده و شرکت‌های دولتی زیرمجموعه سازمان‌های دولت شده‌اند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه درصد خصوصی‌سازی واقعی در کشور بسیار اندک است، خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده خصوصی‌سازی واقعی صورت گرفته در کشور به کمتر از 10 درصد می‌رسد و این جای نگرانی دارد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads