کد خبر: 152276 - تاریخ: دوشنبه، 23 اکتبر 2017 - 10:32

پاچنار گیلان نفس ندارد...

وقتی نفس کشیدن برای مردم پاچنار سخت می شود/ بوی تعفن آور کشتارگاه امان مردم پاچنار را برید

بوی تعفن آور کشتارگاه نفس کشیدن را برای مردم لوشان سخت کرده است و زندگی ساکنین این منطقه را مختل کرده است.

به گزارش خوبان، مدت مدیدی است اهالی روستای پاچنار لوشان از بوی بد و تعفن آور کشتارگاه در نزدیکی این روستا گلایه مند هستند. بوی بد این کشتارگاه را که نه می توان به تصویر کشید و نه غیر امان مردم این منطقه را بریده و حتی اگر به قزوین یا برعکس سفر کرده باشید این بوی تعفن آور آزارتان می دهد.

یکی از اهالی روستای پاچنار می گوید: بخدا خسته شده ایم بوی تعفن آور کشتارگاه نفس کشیدن را برای اهالی پاچنارسخت نموده است.

گودرزوند چگینی ادامه می دهد: روزها بعلت بوی تعفن آور در باغات خود فعالیت مفیدی نداریم شب که فرا می رسد میشه بر شدت این بو بیشتر می شود و گاها تا لوشان نیز احساس می شود.

این روستایی با بیان اینکه مگر پاچنار جزء گیلان و رودبار نیست، اظهار کرد: چرا مسئولان شهرستان و استان توجهی به مشکل  ایجاد شده توسط کشتارگاه نمی کنند مردم پاچنارهم حق بهرمندی از هوای سالم را دارند.

چگینی با بیان اینکه مخالف اشتغال زایی نیستیم، افزود: اشتغالزایی به چه قیمتی باید باشد؟ آسایش مردم یک منطقه از آنان سلب شود؟

وی معتقد است: هر وقت که مسئولان جهت مشکلات اهالی به کشتارگاه می روند، بوی کشتارگاه را بدتر رها سازی می کند از مسئولان خواهش می کنیم چاره ای بیاندیشند.

منبع:زیتون خبر

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads