کد خبر: 152254 - تاریخ: دوشنبه، 23 اکتبر 2017 - 10:23

در کانون شهید حق شناس خمام :

همایش ویژه شاغلین به مناسبت هفته سلامت روان در کار برگزار شد

مایش ویژه شاغلین به مناسبت سلامت روان در کار و با هدف افزایش آگاهی مردم و یافتن راهکارهایی برای بهبود سلامت روان کارکنان در محیط های کاری در کانون شهید حق شناس خمام برگزار شد.

به گزارش خوبان؛ همایش ویژه شاغلین به مناسبت سلامت روان در کار و  با هدف افزایش آگاهی مردم و یافتن راهکارهایی برای بهبود سلامت روان کارکنان در محیط های کاری روز گذشته با حضور علیرضا مسچیان بخشدار ، محمود کنعانی رئیس اداره آموزش و پرورش، رجبی رئیس  جهاد کشاورزی خمام  در کانون شهید حق شناس برگزار شد.

چیترا ستوده مسئول جامعه سلامت 2 خمام در این همایش شاخصه سلامت روان را شناختن و استفاده مناسب از توانمندیهای شخصی توسط افراد عنوان نمود و گفت : افرادی که از سلامت روان بهره مند ند، توانایی تعامل با محیط و افراد پیرامون خود را بدون کمترین تنش و کمترین فشار دارا می باشند.

چیترا ستوده در ادامه ضمن اشاره به اینکه در سالهای اخیر به سلامت جسمی، سلامت محیط کار و مسائل ارگونومیک محیط کاری توجه ویژه ای شده است، گفت: متاسفانه سلامت روان شاغلین قسمت فراموش شده ابعاد سلامت در سالهای اخیر بوده است.

ذر ادامه این همایش کارشناسان حوزه سلامت شهرستان رشت توضیحاتی در خصوص سلامت روان در محل کار توضیحاتی ارائه کردند.

انتهای پیام/987


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads