کد خبر: 152186 - تاریخ: یکشنبه، 22 اکتبر 2017 - 09:09

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت:

اهدای عضو جوان ۲۲ ساله جانی دوباره به شش نفر بخشید /این اقدام نشان از روح بزرگ خانواده اش دارد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت گفت: اهدای عضو نشانه روح بزرگ و نوع دوستی انسانهایی است که به این کار خداپسندانه اقدام می کنند.

به گزارش خوبان، محمد حسن عاقل منش با تسلیت درگذشت مجتبی مویدی جوان ۲۲ ساله که در هفدهم مهر ماه بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شد اظهار کرد: با رضایت خانواده مجتبی عزیز اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا شد.
وی با بیان اینکه حادثه تأسف بار دل همه ما را به درد آورد تصریح کرد: اهدای اعضای بدن این جوان غیور اقدامی شگرف و معنوی است که جانی دوباره به شش بیمار دردمند بخشید و امید زندگی و زنده ماندن را به خانواده های آنها هدیه نمود.

عاقل منش با اذعان به اینکه این اقدام والا و قابل تحسین، نشان از روح بزرگ و نوع دوستی این خانواده ارزشمند دارد افزود: تسلیم در برابر تقدیر الهی و رضایت به عمل انسانی اهدای اعضای آن عزیز توسط خانواده مویدی علاوه بر اجر معنوی و رضایت خداوند متعال، سبب تداوم حیات فرزند دلبندشان در وجود افراد دیگر شد و مجتبی عزیز با نهایت بخشندگی قدم در ملکوت ایثار نهاد و جاودانه شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت در خاتمه با تقدیر از این عمل خداپسندانه، انسان دوستانه و ایثارگرانه گفت: از خداوند متعال برای روح آن عزیز سفرکرده طلب آرامش و آمرزش و برای خانواده داغدارش صبر و شکیبایی آرزومندم.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads