کد خبر: 152154 - تاریخ: یکشنبه، 22 اکتبر 2017 - 08:55

مراسم گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان در خشکبیجار برگزار شد

به مناسبت بزرگداشت هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان مراسمی در سالن همایش زنده یاد ظهیری آموزش و پرورش حشکبیجار ،با مدیریت دبیرستان پسرانه متوسط دوم زنده یاد پریده ،به صورت نمادین برگزار شد.

به گزارش خوبان، به مناسبت بزرگداشت هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان مراسمی در سالن همایش زنده یاد ظهیری آموزش و پرورش حشکبیجار ،با مدیریت دبیرستان پسرانه متوسط دوم زنده یاد پریده ،به صورت نمادین برگزار شد.

در  پهمایش پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، عبدا.. حسینی کارشناس انجمن اولیا ومربیان آموزش و پرورش خشکبیجار ،ضمن خیر مقدم و تسلیت ایام سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین (علیه السلام)، روایتی از آن امام بزرگوار در رابطه بامسئولیت اولیا در قبال تربیت فرزندان ،عنوان نمود،که فرمودند:حق کودک (فرزند)تو برتو این است که بدانی وجوداو از توست وبد وخوب او در دنیا به تو ارتباط پیدا می کند وباید بدانی که در سرپرستی اومسئولیت داری و مسئول هستی که او را به بهترین وجه تربیت کنی و برعهده توست که اورا به خداوند بزرگ راهنمایی کنی(مکارم الاخلاق ص.233).

در ادامه این همایش حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه خشکبیجار نیز با استفاده از آیات قرآن واحادیث ائمه (علیهم السلام) به اهمیت تربیت وآموزش و نقش خانواده در آن پرداخت.

در این جلسه همچین علیجانی رئیس آموزش و پرورش خشکبیجار گفت: انجمن اولیا و مربیان در پیشبرد برنامه های آموزشی و پرورشی مدارس بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: این انجمن هر اندازه که فعال و پویا باشد برنامه های تحصیلی مدارس تاثیرگذاری بیشتری بر روی دانش آموزان خواهد داشت.

هادی علیجانی خانه و مدرسه را دو بال نیرومند پرواز تعلیم و تربیت دانست و اظهار کرد: در این میان نقش خانواده‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است چراکه می‌توانند زمینه تحقق اهداف تعلیم و تربیت را فراهم کنند.

در انتها این همایش به رئیس انجمن اولیا و مربیان دبیرستان پسرانه متوسط دوم زنده یاد پریده که در همکاری و ارتباط با مدرسه فعال بود ،از طرف دبیرستان هدیه ای تقدیم شد.

به گزارش خوبان؛ از 24 لغایت 30 مهر ماه به عنوان هفته پیوند اولیا و مربیان نامگذاری شده است.

انتهای پیام/287979


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads