کد خبر: 152068 - تاریخ: جمعه، 20 اکتبر 2017 - 15:49

امام جمعه خمام:

قاتل اهورا سریع‌تر مجازات شود/ کار به جایی رسیده جشن طلاق می گیرند!

امام جمعه خمام گفت: دشمن با ماهواره در پی عادی سازی برخی ناهنجاری ها است و کار به جایی رسیده که برخی جشن طلاق می گیرند.

به گزارش خوبان، حجت الاسلام و المسلمین حسین رستمی در این آئین عبادی سیاسی نماز جمعه با دعوت همگان به تقوای الهی ضمن اشاره به حادثه دلخراش قتل اهورا و سایر کودکان قربانی در بعضی نقاط کشور خواستار برخورد هر چه سریع تر و اشدّ مجازات برای قاتل اهورا شد و افزود: این اتفاقات به طور جدی و قاطعانه از سوی قوه محترم قضاییه در حال پیگیری است اما خانواده ها نیز باید ریشه ی مفاسد در سال های اخیر را پیدا کنند و خودشان در خانواده با عوامل اصلی این فساد که برنامه های مبتذل و حتی بعضا مستهجن ماهواره است با دور کردن این بلای خانمان سوز برخورد کنند.

امام جمعه خمام گفت:دشمن به وسیله ی ماهواره در پی عادی سازی برخی ناهنجاری ها است و کار به جایی رسیده که برخی از زندگی ها به طلاق کشیده شده و بدتر از آن این است که در ادامه برای این که به راحتی کانون خانواده شان را متلاشی کرده اند جشن هم می گیرند!

وی در ادامه با تشکر و پاسداشت مقام والای معلم اظهار کرد: در هفته ای که آموزش و پرورش به نام اولیا و مربیان اعلام می کند باید پیوند بین این دو عنصر خانواده و مدرسه ایجاد شود، اولیای گرامی باید معلمان قرآن و دینی فرزندانشان را بشناسند.

رستمی افزود: با وجودی که معلمان ما یکی از زحمتکش ترین و دلسوزترین اقشار جامعه هستند اما والدین باید مراقب باشند تا یک وقتی کسی پیدا نشود که ماموریت داشته باشد به جای نزدیک تر کردن کودکان به اخلاق و عقاید اسلامی، بیشتر باعث دور شدنشان از این مضامین اخلاقی شوند.

وی در ادامه بیان داشت: در واقع معنای این سخنان این است که هم مسئولینِ امر، هم معلم و هم والدین، همه باید احساس وظیفه کنند تا ان شاالله فرزندانی داشته باشیم که مسئولین آینده کشور خواهند بود طوری تربیت شوند که به درد جامعه بخورند.

امام جمعه خمام اظهار داشت: به عنوان آخرین نکته از همه مسئولین شهر و عوامل اجرایی می خواهم به نیروهای ارزشی بیشتر فرصت انجام کار را بدهند و اگر در زمینه ای اختلافی وجود دارد آن اختلافات را کنار بگذارند و از نیروهایی ارزشی که در نمازهای جمعه و فعالیت های دیگر حاصر می شوند استفاده کنند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads