کد خبر: 152056 - تاریخ: جمعه، 20 اکتبر 2017 - 14:53

امام‌جمعه موقت رشت :

آمار بیکاری در کشور ۶۰ درصد است | تا کی باید منتظر دیدن یک خودروی استاندارد در کشور باشیم

امام‌جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه ترامپ سیاست‌های آمریکا را پیاده می‌کند نه سیاست‌های خودش گفت: دیوانه خواندن ترامپ بی‌معنی است و این سیستم آمریکاست که برای دنیا تصمیم می‌گیرد و یک نفر را وارد نقشه خود می‌کنند.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا شفیعی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت در مسجد مصلا امام خمینی (ره) با اشاره به فرمایشات رهبری معظم نظام در جمع نخبگان اظهار کرد: علت عصبانیت آمریکا از ایران را پرهیز از غفلت در مقابل دشمنی، مکر، حیله آمریکا است و مردم دفاع و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصبانیت خود را از آمریکا نشان دادند زیرا نقش سپاه در پایداری و استمرار نظام و جبهه مقاومت یک نقش مثال‌زدنی است و این دلیل عصبانیت آمریکاست.

وی بابیان اینکه آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مانع منافع خویش احساس می‌کنند خاطرنشان کرد: هر جا حرکت قلدرمآبانه آن‌ها احساس شود سپاه آنجاست و سد محکمی در مقابل آن‌ها خواهد بود.

امام‌جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه منصفین سپاه را مایه عزت و شرف منطقه خطاب می‌کنند، بیان کرد: برنامه سپاه در راستای مبارزه با استکبار جهانی بوده و از ملت‌های مظلوم که مورد غضب استکبار جهانی قرارگرفته بودند، حمایت کرده است.

شفیعی زاده با اشاره به سخن رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور نبود، تصریح کرد: مایه خرسندی است که امروز مردم نیز به این سخن امام پی برده و معتقدند اگر سپاه نبود اثری از اسلام نیز در منطقه باقی نمی‌ماند.

امام‌جمعه موقت رشت با تأکید بر اینکه دیوانه خواندن ترامپ بی‌معنی است گفت: این سیستم آمریکاست که برای دنیا تصمیم می‌گیرد و یک نفر را وارد نقشه خود می‌کنند، مگر می‌شود کشوری که ادعای کدخدایی در دنیا داشته و قدرتمندترین قدرت نظامی را از آن خود کرده است یک دیوانه را روی کار بیاورند؟

وی بابیان اینکه عصبانیت ایران از آمریکا یعنی استکبار جهانی است نه صرفاً ترامپ، خاطرنشان کرد: خیال می‌کردند با طرح‌هایی چون خاورمیانه بزرگ، برجام و دیگر طرح‌های خود، کاری کنند که مردم شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نمایند.

شفیعی زاده بابیان اینکه نتیجه عربده‌کشی بوش پدر و پسر دادن افغانستان و عراق به ایران بوده است اظهار کرد: اوباما آمد سوریه و یمن را تحویل ایران داد و به قول تحلیلگر عرب‌زبان شبکه الجزیره، پایان دوره ترامپ مصادف خواهد شد با تحویل عربستان و بحرین به ایران اسلامی.

امام‌جمعه موقت رشت با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن در حوزه جنگ نرم گفت: یکی از موضوعات پیش روی کشور ما بحث جنگ نرم است که دشمن با تأثیرگذاری روی فکر و ذهن و اعتقادات جوانان ما خواهان آسیب زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با اشاره با گرامیداشت روز ملی استاندار افزود: در کشور ما استاندارد جایگاه مطلوبی ندارد که شاهد ثمره‌ نامطلوبی در کیفیت ضعیف مایحتاج عمومی مردم و اسباب دیگر زندگی آنان ازجمله خودرو در کشور هستیم.

امام‌جمعه موقت رشت با تأکید بر اینکه استاندارد جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده است گفت: اگر ریاست استاندارد استان کالایی را بی‌کیفیت یافت باقدرت هرچه‌تمام‌تر در مقابل سازنده آن بایستد و اجازه تولید بیشتر را به سازنده آن ندهد.

وی با انتقاد از وجود خودروهای بی‌کیفیت در کشور گفت: تا کی باید منتظر بمانیم اتومبیلی با استانداردهای مطلوب در کشور ببینیم.

شفیعی‌زاده با اشاره به مناسبت روز آمار و برنامه‌ریزی تصریح کرد: دادن آمارهای غلط و دروغ زیبنده این ملت نیست، متأسفانه در همین استان شاهد آمارهای نادرست هستیم.

امام‌جمعه موقت رشت با اذعان به اینکه برخی از مدیران با آمارهای نادرست، کسوت مدیریتی را به مدیر بعدی تحویل می‌دهند گفت: همین عامل است که مدیر جدید روی این آمار غلط سرمایه‌گذاری کرده و مردم شاهد نتایج نامطلوب در جامعه می‌باشند.

وی با اشاره به راه‌آهن رشت قزوین در دولت احمدی‌نژاد گفت: معاون وزیر راه وقت، در بازدید از آن، وعده ۶ ماهه جهت اتمام پروژه داده است، متأسفانه باگذشت این‌همه سال هنوز به اتمام نرسیده است که این همان دادن آمار اشتباه به جامعه است.

خطیب جمعه رشت با تبیین اثر سوء آمارهای غلط در جامعه، به آمار بیکاری چندی پیش وزیر کشور اشاره کرد و افزود: آمار بیکاری در کشور ۶۰ درصد است.

وی گفت: دادن این آمار غلط است که مملکت را به هم می‌ریزد و مسئولان نمی‌توانند تصمیم درست اتخاذ کنند.

شفیعی زاده با اشاره به فرمایشات رهبری معظم نظام مبنی بر اینکه دادن آمار غلط حرام است، بیان کرد: آمار غلط تصمیم‌گیری را برای مدیران سخت کرده و جامعه را از بازی دهی مطلوب دور نگاه می‌دارد.

امام‌جمعه موقت افزود: می‌خواهم به مدیریت جدید بگویم شما را به خدا و هر آئینی که می‌پرستید، بیایید آمار دقیق به مردم بدهید.

خطیب جمعه رشت، گفت: می‌گویند ۹۰۰ هزار شغل در سال ایجاد کرده‌ایم خب! بگویید کجاست؟ این آمار یعنی در هر استان ۳۰ هزار شغل درست‌شده است درصورتی‌که می‌دانید شغل پایدار زیرساخت و زیربنا می‌خواهد.

شفیعی زاده با اشاره به اینکه اگر در هر شهرستان کارخانه‌ای را بسازند، آن کارخانه می‌تواند ۱۰۰ شغل پایدار برای جوانان آن شهرستان ایجاد کند، تصریح کرد: از مدیریت جدید در استان می‌خواهیم، خود و زیرمجموعه‌اش در دادن آمار درست، پیشتاز باشند.

وی بابیان اینکه با دادن آمار درست حرمت مردم و نظام را نگاه داریم، خاطرنشان کرد: آمار غلط موجبات بی‌اعتمادی در نظام را ایجاد می‌نمایند.

خطیب جمعه رشت گفت: نباید مردم احساس کنند که به آن‌ها دروغ گفته می‌شود هر آنچه اتفاق می‌افتند را به مردم گزارش دهید تا ذهنیتی دیگر در اذهان آنان ایجاد نشود.

انتهای پیام/498


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads