کد خبر: 151940 - تاریخ: پنج‌شنبه، 19 اکتبر 2017 - 08:42

فرمانده انتظامی گیلان:

60 درصد از تصادفات جاده‌ای گیلان مربوط به موتورسواران و عابرین‌پیاده است

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه در حوزه حوادث رانندگی اعم از جاده‌ای و شهری در شش‌ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افزایش تلفات به تعداد 38 نفر مواجه هستیم، گفت: 60 درصد از تصادفات جاده‌ای گیلان مربوط به موتورسواران و عابرین‌پیاده است.

به گزارش خوبان، سردار محمدرضا اسحاقی عصر امروز در راستای سفر یک روزه خود به این شهرستان و پس از شرکت در نشست هماهنگی ستاد اربعین حسینی شهرستان آستارا در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: امروز توفیق داشتیم در جمع مردم خون‌گرم و ولایت‌مدار شهرستان آستارا باشیم.

وی با اشاره به بازدید از پاسگاه‌ها و کلانتری‌های انتظامی شهرستان آستارا تصریح کرد: در ارزیابی‌های انجام شده، تلاش همکاران ما در نیروی انتظامی این شهرستان در پیشگیری از وقوع جرم مثبت بوده و این نشان می‌دهد که نیروی انتظامی شهرستان آستارا در پیشگیری از وقوع جرم، توفیقات خوبی کسب کرده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در سطح استان وقوع سرقت در شش‌ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نزدیک به هشت درصد کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: هم‌چنین در مدت مذکور با تلاش همکاران ما در ناجا کشف مواد مخدر 45 درصد افزایش داشته است.

اسحاقی با اشاره به اینکه در حوزه حوادث رانندگی اعم از جاده‌ای و شهری در شش‌ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افزایش تلفات به تعداد 38 نفر مواجه بودیم، گفت: 60 درصد از افرادی که در جریان حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند موتورسواران و عابرین‌پیاده هستند.

وی با اشاره به اینکه در ستاد اربعین شهرستان آستارا نسبت به همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است، افزود: همکاران ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اطلاعات و ناجا جهت برقراری امنیت زائرین اربعین حسینی اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش فارس، دیدار با امام‌جمعه، بازرسی از پایانه مرزی، بازرسی از پاسگاه‌ها و کلانتری‌های انتظامی، دیدار با دو تن از خانواده‌ شهدای ناجا و شرکت در نشست هماهنگی ستاد اربعین حسینی شهرستان آستارا از جمله برنامه‌های سفر یک روزه فرمانده انتظامی استان گیلان و فرمانده مرزبانی استان به این شهرستان بود.

انتهای پیام/21636


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads